خبرهای داغ:
همزمان با هفته عقیدتی سیاسی:

مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه شهرضا تجلیل شدند

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی سپاه، مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه شهرضا تجلیل شدند.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۶۵
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از شهرضا، مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا ، شامگاه سه‌شنبه در آئین تجلیل از مربیان برتر عقیدتی سیاسی سپاه شهرضا، اظهار داشت: شهید مطهری در دوران حیات پر خیر و برکت خود توجه ویژه‌ای به مسائل فرهنگی و عقیدتی در بین نسل جوان داشت.

حجت الاسلام سید نعمت‌الله صالح گفت: ولایت مداری و تبعیت از امام خمینی(ره) یکی از ویژگی‌های شهید مطهری بود که الگوپذیری از آن می‌تواند برای نسل امروز ما راه گشای بسیاری از مسائل عقیدتی و فرهنگی باشد.

وی با بیان اینکه پیشرفت اسلام و فرهنگ تشیع در طول تاریخ مرهون افرادی است که با تمام وجود برای رضای خدا اقدام به فعالیت‌های فرهنگی کرده و برای حفظ کوشیده‌اند، ما باید با استفاده از سیره و رفتار ائمه و طبق فرمایشات ایشان عمل کنیم و در هر شرایطی آماده مقابله با تهاجمات دشمنان دین و اعتقاد مردم باشیم.

مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا بیان کرد: راه رسیدن به عزت، پیروزی و ایستادگی در مقابل آمریکا و ابر قدرتها توجه به مشکلات اقتصادی، فرهنگی و اجتماعی مردم است که همگی ما باید گوش به فرمان رهبر معظم انقلاب بوده و با تلاش بیشتر تولیدات مناسب اقتصادی و فرهنگی را در سطح جامعه رواج دهیم.

وی با بیان اینکه مربیان عقیدتی سیاسی در حلقه‌های صالحین بسیج می‌توانند، مروج مسائل فرهنگی و عقیدتی مناسب و با کیفیت در میان بسجیان باشند، تصریح کرد: حضرت محمد(ص) با تمام وجود برای احیای دین و معارف الهی در بدترین شرایط اجتماعی مبارزات سخت و دامنه‌داری را انجام دادند که شیوه عمل ایشان باید امروز به عنوان الگو و سرمشق ما قرار گیرد.

حجت الاسلام صالح اظهار داشت: اگر ما امروز به خواسته‌های دشمن رضایت دادیم، در آینده نزدیک شاهد طرح ادعاهای جدیدی از سوی آنها خواهیم بود، زیرا آنها تا زمانی که اساس نظام و حکومت اسلامی را سرنگون نکنند راضی نمی‌شوند.

وی گفت: امروز جامعه ما نیازمند افرادی است که در حوزه فرهنگی تلاش کنند و برای اصلاح افکار و اندیشه‌ها و پاسخ به شبهاتی که مطرح می‌شود، برنامه‌های مستمری را اجرا کنند.

مدیر حوزه علمیه مدینة العلم شهرضا افزود: جامعه امروزی ایران اگر بخواهد در مقابل توطئه‌های دشمنان ایستادگی کند باید با اندیشه‌های شهید مطهری آشنا باشد که سپاه و بسیج در عرصه تولید فکری تلاش می‌کنند که اندیشه‌های این شهید والامقام را در جامعه ترویج دهند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار