مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد:
‏حجت الاسلام صالح اسدی با بیان اینکه باید از تمام ظرفیت ها برای پاسداشت مقام معلم بهره گرفت‏، گفت: امروز خلاء وجود شخصیت هایی چون شهید مطهری بیشتر از زمانهای دیگر احساس می شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۶۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، ‏حجت الاسلام صالح اسدی در نشست خبری ضمن تبریک هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج و هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مجاهد استاد مرتضی مطهری(ره) اظهار کرد: تقارن هفته عقیدتی با سالروز شهادت مرتضی مطهری و گرامیداشت مقام معلم سبب می‌شود تا فضای حوزه‌ها و پایگاه‌های مقاومت بسیج در حال و هوای زنده کردن اندیشه‌های دینی و تربیتی این استاد شهید و آشنایی هر چه بیشتر بسیجیان با این متفکر قرار گیرند.

وی با بیان اینکه هفته عقیدتی سیاسی فرصتی مناسب در زنده کردن اندیشه‌های دینی و تربیتی شهید مطهری است، گفت:هدف اصلی از نام‌گذاری این هفته ارج نهادن به زحمات تمامی مربیان و فعالان عقیدتی و سیاسی که درزمینه تربیت و آموزش عقیدتی سیاسی سپاه و بسیج فعالیت می‌کنند، است.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد به منویات مقام معظم رهبری درباره اندیشه شهید مطهری اشاره کرد و ابراز داشت: شهید مطهری در زمانی که تفکرات و تفسیرهای مختلف از اسلام رشد یافته بود تمامی عمر شریف خود را به نگارش و بیان سخنرانی هایی منحصر به فرد پرداخت که اکنون همه این آثار عمیق اسلامی – انسانی برای همگان قابل استفاده است.

اسدی با بیان اینکه فرهنگیان طلایه‌دار ارزش‌ها و باورهای دینی می باشند، افزود: امروز سنگر تعلیم و تربیت که توسط معلمان زحمتکش این مرز و بوم اداره می‌شود نیاز به حمایت وزارت آموزش و پرورش دارد؛ چرا که در این سنگرها نسل آینده‌ساز آنطور که شایسته یک کشور اسلامی است، تربیت می‌شوند.

وی همچنین در باب علت نامگذاری هفته عقیدتی سیاسی در سپاه بیان کرد: فلسفه و رمز نام گزاری این هفته، به عنوان هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، بیانگر ضرورت تجلی و تبلور دائمی همین تفکر در این نهاد ولایتمدار است و تنها در سایه تعمیق چنین اندیشه ایست که سپاه می تواند انسان هایی را تربیت نماید که علاوه بر رشد و تعالی سازمان خود، در پیشروندگی و پیش برندگی انقلاب نقش فعال ایفا نماید و در عرصه های مختلف حتی اقتصاد مقاومتی که از دغدغه های مهم و مطالبه جدی رهبری معظم انقلاب حضرت آیت الله امام خامنه ای (مد ظله العالی) است پیشگام باشد.

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه پارس آباد در ادامه به تشریح برنامه‌های هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پرداخت و گفت: در این هفته، دیدار با امام جمعه، زنگ سپاس معلم، گرامیداشت و تجلیل از مربیان عقیدتی سیاسی و صالحین، هادیان سیاسی در ناحیه و حوزه‌های مقاومت، دیدار با خانواده های شهدای معلم و غبارربی مزار شهدا را در نظر داریم.

هفته عقیدتی سیاسی سپاه همزمان با آغاز هفته معلم از 11 اردیبهشت ماه در شهرستان پارس آباد برگزار می شود.

ارسال نظرات