بیشترین كاربرد انواع حجامت بعد از بیماریهاست و با مكانیسم مختلفی ازجمله تنظیم سیستم ایمنی موجب پیشگیری ازبیماریها می شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۸۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از سرعین، مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سرعین در حاشیه حجامت کارکنان ادارت که به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی ومعلم صورت گرفت گفت: حضرت محمّد(ص) می فرمایند:حجامت شفاست.

حجت السلام طاهر عزت خواه افزود: تقریبا در تمامی بیماری های جسمی و روحی انسان، حجامت درمان را کامل و در بعضی موارد به طور نسبیدرمان می کند و یا لااقل کمک به اثرگذاری سایر درمان ها خواهد کرد.

وی گفت: طی پژوهش های انجام گرفته در موسسه تحقیقات حجامت ایران طی سال های اخیر و حجم نمونه آماری 500 هزار مورد حجامت، تاثیر درمان نسبی بر روی بیش از 200 بیماری به اثبات رسیده است.

وی اظهار داشت:حجامت طبی است که بیشتر از همه بزرگسالان مخصوصا پدر بزرگ ها و مادر بزرگ ها به آن علاقه دارند تا جوانان امروزی که یکی از مهم ترین علل آن، آشنا نبودن با این طب است. البته خیلی ها هم درباره مفید و یا بی فایده بودن حجامت شک دارند که این نیز نیازمند داشتن شناختی کامل از این طب است.

مسئول دفتر نمایندگی کانون های فرهنگی هنری مساجد شهرستان سرعین افزود:بیشترین كاربرد انواع حجامت بعد از بیماریهاست و بامكانیسم مختلفی ازجمله تنظیم سیستم ایمنی موجب پیشگیری ازبیماریها می گردد و بدین ترتیب می توان نتیجه گرفت كه كاربرد حجامت فقط برای درمان بیماریها نیست.

حجامت کارکنان ادارات سرعین توسط حجت الاسلام عزت خواه از اطبای سنتی و با همکاری هلال احمر سرعین صورت گرفت.




ارسال نظرات