حجت الاسلام و المسلمين فياضي:

حزب الله بخاطر انديشه مقاومتي تروريسم معرفي مي‌شود

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل گفت: اگر در بين كشورهاي اسلامي حزب الله را بعنوان تروريسم و ايران را بعنوان حامي تروريسم معرفي مي كنند بخاطر انديشه مقاومتي است كه در مقابل اهداف امريكا و غرب دارد.
کد خبر: ۸۶۷۰۴۸۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۴۲

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرمی، حجت الاسلام فياضي مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل در يادواره شهداي فرهنگي شهرستان گرمي كه در مسجد سرچشمه با حضور فرماندار، نيروهاي نظامي و انتظامي، فرهنگيان و خانوادهاي معظم شهداء‌ و ... برگزار شد در باب اهمیت و فضیلت شغل مقدس معلمی گفت:تبلور معنويت در كشور مديون خون شهدا و آموزه هاي فرهنگيان و معلمان است.

مسئول دفتر نمايندگي ولي فقيه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبيل احياي انديشه دفاع مقدس در ذهن نسل جديد را از وظايف معلمان عنوان كرد و افزود: اگر معلمان درهشت سال دفاع مقدس انديشه دفاع مقدس را مي آموختند، امروز هم تربيت نسل جديد براي استحكام زيرساخت كشور به عهده اين عزيزان است.

وي با بيان اينكه جعفر اهلي اولين شهيد شهرستان گرمي ست كه به شغل مقدس معلمي مشغول بود اظهار كرد: در سايه وجود و تربيت چنين معلماني بود كه شهداي همچون شهيد بالازاده ، شهيد جعفر پور، شهيد خورشيدي و ديگر شهداي والا مقام در اين شهرستان تربيت يافته اند.

وي عزت و عظمت ايران را بخاطر فكر ايثار و شهادت و مقاومت عنوان كرد و گفت: اين شهدا بودند كه فرهنگ ايثار و مقاومت را به معناي واقعي و عملي نشان دادند.

حجت الاسلام فياضي گفت: دليل بر اينكه در بين كشورهاي اسلامي حزب الله را بعنوان تروريسم و ايران را بعنوان حامي تروريسم معرفي مي كنند بخاطر انديشه مقاومتي است كه در مقابل اهداف امريكا و غرب دارد.

وي گفت: ايران داراي چهار قدرت بزرگ هسته اي، موشكي، قدرت منطقه اي و قدرت داخلي است كه امريكا تحمل ديدن آنرا ندارد و تمام اين قدرتها بي شك مديون خون پاك شهداست.




ارسال نظرات
آخرین اخبار