فرماندار نیر تاکید کرد

لزوم برنامه ریزی برای مهاجرت معکوس روستاییان نیر

با برنامه ريزي درست بايد فضا و بستر مناسبي در روستاها ايجاد كنيم كه مهاجرت معكوس از شهر به روستا صورت پذيرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۰۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۱

به گزارش خبرگزاری بسیج از نیر، مهدي احمدي در همايش شوراهاي اسلامي شهرستان نير اظهار داشت: باید با برنامه‌ریزی و تلاش همه‌جانبه مسئولان اجرای پروژه‌های عمرانی در روستاهای شهرستان نیر افزایش یابد تا این امر زمینه‌ساز مهاجرت معکوس در این مناطق شود.

فرماندار نير افزود: با برنامه ريزي درست بايد فضا و بستر مناسبي در روستاها ايجاد كنيم كه مهاجرت معكوس از شهر به روستا صورت پذيرد و اين امر مستلزم مديريت صحيح منابع و برنامه ريزي درست در زمينه پروژه ‌هاي عمراني و ارائه خدمات عمومي مناسب است.

وی شوراها را نماد مشاركت عمومي مردم دانست و افزود: شوراها و دهياران صف مقدم خدمت به مردم و پل ارتباطي مستحكم بين مسوولان و آحاد مردم هستند.

احمدی با اشاره به اينكه توسعه محلي يكي از اركان مهم توسعه است كه در آن بر نقش مشاركتي مردم براي تحقق اين امر تاكيد شده اظهار كرد: شوراها كه برآمده از خواست مردم است مي توانند با بررسي و شناخت مسائل و نيازهاي شهر و روستا و برنامه ريزي و انعكاس آن به مسوولان نقش موثري در توسعه شهر و روستا ايفا كنند.

وي گفت: از افتخارات نظام ديني مشاركت مردم در همه امور به طرق مختلف است و ملت با تفويض اختيار به افراد مورد وثوق خود در تعيين سرنوشت خود و جامعه دخيل مي شود.

ارسال نظرات