دشمن در صدد تغییر سبک زندگی اسلامی است

مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه ناحیه نیرگفت: هدف دشمن از ایجاد جنگ نرم در کشور تغییر سبک زندگی و تخریب فرهنگ اسلامی ملت ایران است.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۰۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۹:۰۲

حجت الاسلام احد احدی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه نیر در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج از نیراظهار داشت: یکی از مهم‌ترین عرصه‌های نفوذ دشمن عرصه اجتماعی است؛ یعنی در حقیقت دشمن در پی تغییر سبک زندگی اسلامی، نفوذ در بایدها و نبایدهای اخلاقی جامعه است؛ لذا پاسداران به‌خصوص خانوادهای آنان در این عرصه نقش حیاتی برعهده دارند.

وی تصریح کرد: جنگی که الان ما در حال حاضر با آن دست و پنجه نرم می‌کنیم جنگ با توپ و تانک نیست بلکه جنگ با افکار و عقاید و لازمه مبازه با این نوع جنگ بصیرت و دشمن شناسی است که باید سربازان و بسیجیان و مردم ایران برای خنثی کردن تبلیغات دروغین دشمن با تلاش و همت بیشتری در راه افزایش آگاهی و بصیرت‌افزایی گام بردارند.

حجت الاسلام احدی بیان کرد: با بصیرت‌افزایی باید مردم بتوانند دشمن اسلام را از مرز باورهای دینی و اعتقادی بیرون کرده و بر دشمن غلبه کنند تا اینکه دشمنان یا تسلیم اسلام شود و یا اینکه اسلام را به عنوان آخرین ادیان الهی و جهانی قبول کنند و مزاحمتی ایجاد نکنند.

وی اهداف دشمن را در جنگ نرم تغییر سبک زندگی و تخریب فرهنگ اسلامی دانست و گفت: دشمن در صدد تغییر سبک زندگی و فرهنگ ما بوده چرا که از بارزترین ویژگی یک کشور اسلامی فرهنگ و سبک زندگی آن کشور است.

ارسال نظرات
آخرین اخبار