هوشنگ توکلی در گفتگو با «بسیج» عنوان کرد

بیکاری هنرمندان حاصل مدیریت غلط مسئولان فرهنگی

این بازیگر سینما و تلویزیون گفت: معضل بیکاری هنرمندان و بازیگران حاصل قضاوت های غلط مدیران، بی تجربگی مدیران و ... است که چنین مشکلاتی را بوجود آورده است.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۲۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲
هوشنگ توکلی بازیگر سریال "زیر تیغ" در گفتگو با خبرگزاری بسیج با اشاره به مشکل بیکاری بازیگران سینما و تلویزیون گفت: متاسفانه بیکاری بازیگران در سینما و تلویزیون تشدید یافته است و معتقدم اگر بودجه عادلانه بین هنرمندان و کسانی که در سینما فعالیت می کنند،تقسیم نشود یک بی عدالتی بوجود می آورد که متاسفانه مشکل بیکاری از اثرات آن است.

وی افزود: هنرمند با خیال خودش عمرش را طی کرده و توانسته تأثیرگذار باشد اما متاسفانه عدم اطلاع و لجبازی مدیران فرهنگی و مدیریت غلط آنها باعث انزوا، بیکاری و مشکلات هنرمندان شده است.

توکلی خاطر نشان کرد: تعداد زیادی از اهالی سینما دچار معضل بیکاری هستند و این بیکاری شامل سایر هنرمندان در حوزه تئاتر، هنرهای تجسمی نیز می شود و این تداوم بحران های کوچکی است که بوجود آمده است و حاصل قضاوت های غلط مدیران، بی تجربگی مدیران و ... است که چنین مشکلاتی را بوجود آورده است. این معضل شامل سایر اهالی سینما نیز می شود که تقاضا دارم راه حلی برای آن اندیشیده شود.

ارسال نظرات