مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری: هر روستایی ساکن شهر اگر برای ایجاد اشتغال به روستای خود بازگشت کند از تسهیلات بسیج برخوردار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۵۵۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
خبرگزاری بسیج مازندران، سرگرد پاسدار حسین نادری ورندی مسئول بسیج سازندگی شهرستان ساری گفت: چنانچه روستائیان ساکن شهر برای ایجاد اشتغال پایدار  به روستا بازگشت کنند بسیج سازندگی ساری در ارائه تسهیلات  مناسب حمایت می کند.
 نادری ورندی متذکر شد:  بسیج سازندگی علاوه به معرفی این گونه کارآفرینان به بانک های عامل، برای سهولت دریافت پروانه کسب موضوع کشاورزی و دامداری از نظام صنفی، با این اداره هم  رایزنی انجام می دهد.
این مسئول با اشاره به شکل گیری ستاد فرماندهی اقتصادمقاومتی اظهار کرد: تعداد زیادی از کارآفرینان نخبه شهرستان که در بخش کشاورزی رتبه برتر را کسب کردند در مجموعه قرار دارند.
نادری ورندی ادامه داد: در نظر داریم برای تبیین و تبلیغ موضوع مهم امر شده مقام عظمای ولایت(توجه به اقتصاد مقاومتی) قرارگاه رسانه ای اقتصاد مقاومتی را با حضور خبرنگاران در شهرستان تشکیل دهیم .
وی گفت: در نمایشگاه بهارنارنج ساری الگوها و کارآفرینان ساروی در 10 غرفه نمایشگاهی به معرفی و عرضه محصولات و تولیدات خود می پردازند.
مسئول بسیج سازندگی ساری از اجرای بیش از 100پروژه  اقتصادمقاومتی خبرداد و بیان کرد: با مشخص شدن برنامه های شهرستانی سهم مرکز مازندران از اجرای برنامه اقتصادمقاومتی65 پروژه است که بسیج سازندگی ساری آمادگی اجرای 100 پروژه را هم دارد، لذا فرمانداران، بخشداران و دهیاران باید نسبت به این مهم دغدغه اجرایی داشته باشند و با پشتیبانی قوی اقدام و عمل کنند.


ارسال نظرات
پر بیننده ها