خبرهای داغ:
به مناسبت هفته معلم انجام شد،

ادای احترام مسئولین به مقام شامخ شهدای گمنام در خضری دشت بیاض

مسئولان بخش نیم بلوک به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم به مقام شامخ شهدای گمنام در مسجد جامع قدیم خضری دشت بیاض ادای احترام کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۶۱۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۱۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، مسئولان بخش نیم بلوک به مناسبت گرامیداشت هفته مقام معلم به مقام شامخ شهدای گمنام ادای احترام کردند.

در این برنامه معنوی بخشدار نیم بلوک، شوراهای اسلامی خضری دشت بیاض ، مسئولان تمام ادرات ، نیروهای انتظامی ، مسئولان آموزش وپرورش حضور داشتند؛ غبارروبی مزار دو شهید گمنام در مسجد جامع قدیم خضری دشت بیاض بعد از عطر افشانی و خواندن فاتحه برگزار شد.

سپس مسئولان بخش برای ادای احترام به دیدار معلمان به مدرسه علامه امینی رفتند و با نواختن زنگ سپاس ارادت خود را به جامعه فرهنگی اعلام کردند.

بخشدار نیم بلوک در این مراسم با بیان اینکه همواره شهید مطهری در همه دوران چه بعداز انقلاب و چه قبل انقلاب انجام دادند فردی درد آشنا و به فکر اسلام و جامعه اسلامی بود. این شهید تهدیدها را به فرصت تبدیل می کرد تا نهاد انقلاب به ثمر بنشیند.

گلچین افزود: اگر کتاب های شهید مطهری را مطالعه کنید تفکر او را درک خواهید کرد.

وی از دانش آموزان خواست تا آثار این شهید را مطالعه و تحقیق کنند تا رمز جاودانگی اسلام را بیشتر درک نمایند.

بخشدار نیم بلوک ادامه داد: با شعار امسال باید دانش آموزان تلاش کنند چراکه اساس این شعار این است که پتانسیل های خود را نشان دهیم و در اینجا معلمین باید خلاق و پویا باشند و زمینه رشد را برای دانش آموزان فراهم کنند.

گفتنی است، بعد از این مراسم مسئولان بخش نیم بلوک از معلمان مدارس پسرانه و دخترانه، حوزه علمیه و دانشگاه به پاس زحماتشات دیدار کردند .

ارسال نظرات
پر بیننده ها