به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی:

پیاده روی رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام

همزمان با هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، رزمندگان تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام در همایش پیاده روی شرکت کردند.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۵۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۲

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ کارکنان تیپ مردم پایه 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام) با هدف گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بزرگداشت یاد و خاطر مربیان و معلمان شهید استان در هشت سال دفاع مقدس و همچنین ارتقای آمادگی دفاعی و توان رزمی یگانی مسافت 5کیلومتری پادگان امام خمینی(ره) تا ارتفاعات مشرف به دانشگاه آزاد را پیاده روی کردند.

در این روز کارکنان رسمی و وظیفه یگان رزم در یک فضای صمیمی و معنوی پس از قرائت زیارت عاشورای امام حسین (علیه السلام) مسیری معادل پنج کیلومتر را به پیاده روی پرداختند.

سرهنگ پاسدار علی افضلی، جانشین فرماندهی تیپ 44 قمر بنی هاشم(علیه السلام)، هدف ازبرگزاری این پیاده روی را گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، ایجاد فضای انس والفت بین کارکنان و ارتقای توان رزمی و آمادگی دفاعی کارکنان عنوان کرد.

وی، با اشاره به برنامه های ارتقای توان رزمی و آمادگی جسمانی کارکنان تیپ، افزود: از آنجا که پاسداری از اسلام و میهن اسلامی از اصلی ترین وظیفه های رزمندگان یگان رزم می باشد، برای ارتقاء آمادگی جسمانی فردی و گروهی کارکنان جهت رویارویی با مأموریت های احتمالی این یگان در آینده، برنامه های کوهنوردی و پیاده روی های برد بلند نیز در دستور کار قرار دارد که هرهفته بطو متوالی انجام می شود.

در پایان این برنامه پیاده وی، کلیه نیروها با حضور بر سر مزار شهید گمنام خاکسپاری شده در تیپ 44 قمربنی هاشم علیه السلام گردهم آمده و با قرائت فاتحه، یاد و خاطر شهدای هشت سال دفاع مقدس ر اگرامی داشتند.

ارسال نظرات