خبرهای داغ:

خريد اينترنتی بازی آنلاين مهندس جوان را به دادگاه كشاند

مهندس جوان که به خاطر اعتیاد به بازی آنلاین از حساب همکارش پول برداشت کرده بود،شناسایی و دستگیر شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۵۵
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، سرهنگ جواد جهانشیری رئیس پلیس فتا فرماندهی انتظامی استان خراسان رضوی با اعلام این خبر،گفت: فردی با در دست داشتن مرجوعه قضایی به پلیس فتا استان مراجعه و شکایتی را مبنی بر برداشت غیرمجاز از حساب بانکی اش ارائه کرد.  

وی  افزود: در بررسی اظهارات شاکی پرونده مشخص شد مبلغ حدود ده میلیون ریال از حسابش طی سه مرحله كسر شده است.  كارشناسان پلیس فتا پس از بررسی اظهارات مالباخته با یک سری تحقیقات فنی عامل برداشت های غیرمجاز را شناسایی و با هماهنگی قضایی دستگیر کردند. 
 
متهم 25 ساله كه مهندس یكی از شركت های پیمانكاری است در مواجهه با ادله و مستندات موجود به بزه انتسابی اعتراف و عنوان کرد به یكی از بازی های اینترنتی آنلاین تحت شبكه اعتیاد شدیدی پیدا كردم و از آنجایی که در این بازی بازی مبالغی را بابت هزینه می كردم و از طرفی شارژ كارت عابر بانكی ام نیز تمام شده بود به فكر چاره افتادم و با سوء استفاده از اطلاعات حساب همكار سابقم كه با او نیز همان بازی را در سال گذشته در محل كار انجام می دادیم و گهگاه از كارت وی بازی آنلاین را شارژ می كردم. 
 
سرهنگ جهانشیری با اشاره به معرفی متهم به دادسرا به شهروندان توصیه كرد: برای پیشگیری از برداشت های غیر مجاز به صورت دوره ای رمز دوم خود را تغییر داده و از گردش حساب و تراكنش های مالی خود مطلع باشند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها