مراسم ویژه ی گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه ناحیه اشتهارد

مراسم ویژه ی گرامیداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی با حضور پرشور بسیجیان شهرستان اشتهارد در حسینیه عاشقان ولایت ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۷۸۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرگزاری بسیج از کرج؛ مراسم ویژه ی گرامیداشت شهید مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی  با حضور پرشور بسیجیان شهرستان اشتهارد در حسینیه عاشقان ولایت ناحیه حضرت علی اکبر علیه السلام اشتهارد برگزار شد.

دکتر زمانی سخنران این مراسم در ابتدا شاخصه های شخصیتی شهید مطهری را ، استعداد فکری وسیع و مستقل و احیاگر تفکر اسلامیت و اخلاص دانست و افزود: شهید مطهری دین شناس ماهری بود.
وی جریان اصلی انقلاب اسلامی را هویت دینی و ولایت مداری عنوان کرد و گفت: مردمی که امام نداشته باشند خط ندارند و امامی که امت نداشته باشد قدرت ندارد و امتی که با امامت و ولایت متصل شد،شکست ناپذیر می شود و در برابر تمامیت ارضی و استقلال خود می ایستد و می جنگد.
دکتر زمانی در ادامه با بیان ویژگی ها و هویت سپاه پاسدارن انقلاب اسلامی خاطرنشان کرد: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ارکان مهم حفاظت از دستاورد های انقلاب اسلامی است.
در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی تقدیر و تشکر بعمل آمد.


ارسال نظرات
پر بیننده ها