کنگره ملی شهدای گیلان آغازي برای ترويج بیشتر فرهنگ شهادت است

در پیام مشترک نماينده ولي فقيه در گیلان و استاندار آمده است:برگزاری با شکوه کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان فرصتي مغتنم براي معرفي سلحشوري‌هاي و آغازي برای ترويج بیشتر فرهنگ شهادت است.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۱۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از گیلان،آیت الله زین العابدین قربانی نماينده ولي فقيه در گیلان و محمدعلی نجفی استاندار به مناسبت برگزاری شایسته کنگره 8 هزار شهید گیلان پیام مشترک صادر کردند.

بسم رب الشهدا والصديقين

مِنَ الْمُؤْمِنِينَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَيْهِ فَمِنْهُم مَّن قَضَى نَحْبَهُ وَمِنْهُم مَّن يَنتَظِرُ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِيلًا

در این پیام مشترک آمده است:حمد و سپاس بي‌پايان پروردگار حکيم قادر متعال را  که پس از گذشت سالیان متمادی از انتظار مردم و خانواده‌های معظم شهدا و ایثارگران شاهد برگزاری شایسته‌ی کنگره عظیم 8 هزار شهید سرافراز گیلان بودیم.

این پیام می‌افزاید: لازم می‌دانیم بیش از همه، مراتب تشکر خود را به محضر مقام معظم رهبری تقدیم داریم که با صدور پیام به کنگره و اشاره به مجاهدت‌ها، رادمردی‌ها و ایمان صادقانه فرزندان این خطه در دفاع مقدس و پشتیبانی‌های مردم، بر عظمت برگزاری آن افزودند.

در این پیام مشترک اضافه شده است:بی‌شک آرامش، آسايش، عزت و قدرتمندی ایران اسلامی در جهان امروز، مديون گلگون كفنان راست قامت تاریخ است و برگزاری با شکوه کنگره ملی 8 هزار شهید گیلان فرصتي مغتنم براي معرفي سلحشوري‌هاي رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس بوده و قطعا پایان نیافته است، بلكه آغازي برای ترويج هرچه بیشتر فرهنگ شهادت و شناختن بیشتر این مسیر نورانی است.

در پایان این پیام آمده است: به فرموده‌ی رهبر معظم انقلاب امروز فضیلت زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست از این‌رو اینجانبان بر خود فرض می‌دانیم از استقبال  گسترده و قابل تقدیر مردم شریف و همیشه در صحنه گیلان، زحمات و تلاش‌های شبانه‌روزی همه‌ی دست اندرکاران برگزاری این کنگره عظیم، سخنرانان اجلاسیه‌های مختلف و رسانه‌ها قدردانی کنیم.

اميدواریم خداوند سبحان اجر و پاداش عظيم اين اخلاص و بندگي را عطا فرمايد.

 

ارسال نظرات
آخرین اخبار