خبرهای داغ:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه حمزه سیدالشهداء مشهد مقدس:
مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه حمزه سیدالشهداء مشهد مقدس گفت: عمود خیمه دین و قائم اسلام ولایت است و ما به سیاستی اعتقاد داریم که از متن دین می جوشد.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۲۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۰۹

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج خراسان جنوبی، حجه الاسلام عابدی در همایش حکمت مطهر در سرایان اظهارداشت: دین مبین اسلام به گونه ای می باشد که اگر توسط یک حکومت مقتدر اداره نشود احکام آن اجرایی نخواهدبود برای همین خاطر هم با ائمه (ع) ما در طول تاریخ این همه ستیز بوده است.

وی عنوان کرد: ائمه (ع) ما از طرف خداوند ابلاغ داشته اند وآنها ضمن هدایت انسانها وسیله رشد وتعالی انسانها هم بوده اند.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه حمزه سیدالشهداء مشهد مقدس با اشاره به اینکه عمود خیمه دین وقائم اسلام ولایت است گفت: ما در زمان طاغوت گرفتار شرک در اطاعت بودیم.

حجه الاسلام عابدی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: اگر ما در زمان حاضر در راهپیمایی ها وانتخابات شرکت نکنیم فردای قیامت دویست هزارشهید گریبان ما را خواهندگرفت وشهداء رفتند تا حکومت شرک وطاغوت از بین برود.

دشمن اصلی ما آمریکا و داعش دشمنک است

وی ادامه داد: ما امروز در جهان حکومتی سراغ نداریم که رهبری را مانند رهبر معظم ایران داشته باشد. ما به سیاستی اعتقاد داریم که از متن دین می جوشد .

حجه الاسلام عابدی اظهار داشت: دشمن اصلی ما آمریکا است و داعش برای ما دشمنک است .

وی همچنین با توجه به سخنان پوتین رئیس جمهور روسیه گفت: رهبر ما چند ویژه گی دارد . 1- رهبری ایران دروغ نمیگوید 2-حرفهای تکراری ندارد 3-ایده های جهانی دارد 4-نظریات علمی میدهد.

مسئول نمایندگی ولی فقیه در ناحیه بسیج سپاه حمزه سیدالشهداء مشهد مقدس خاطرنشان کرد: امروز ولی فقیه و رهبری جامعه اسلامی عصاره وچکیده آن چیزی است که ائمه ما در راه آن به شهادت رسیده اند.

وی با توجه به ایام شهادت علامه شهید مرتضی مطهری افزود: شهید بزرگوار مطهری 60 سال عمر نمودند و50سال را صرف علم آموزی کردند و امروز آثار آن شهید بزرگوار به چندین زبان زنده دنیا ترجمه شده است وهمایش حکمت مطهر به معنای تجلیل از شخصیت والای شهید مطهری می باشد.

گفتنی است، همایش بزرگ حکمت مطهر روز گذشته با حضور بسیجیان، مسئولین ادارات ونهادها وروحانیون عصر روز گذشته بمناسبت هفته عقیدتی سپاه پاسداران در محل هیات جان نثاران سرایان برگزارشد.

شایان ذکر است، در پایان این نشست از مربیان برتر طرح صالحین ومربیان عقیدتس سیاسی با اهداء لوح تقدیر وجوایز تجلیل بعمل آمد.

ارسال نظرات
پر بیننده ها