مجتبی شاکری در گفتگو با«بسیج»:
عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران گفت: گزارش هایی رسیده که در تهران و برخی شهرستان ها جشن هایی تحت عنوان جشن طلاق برگزار می شود که این پدیده مذموم و زشتی است که اتفاق افتاده و برخوردی هم نمی شود.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۲۴
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۱۱

مجتبی شاکری عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران در گفتگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری بسیج گفت: در رابطه با پدیده رو به افزایش طلاق که در بحث طلاق مطرح است مجموعه ای از دستگاه ها وظیفه حل این مشکل را دارند.

وی با تشریح عوامل موثر در افزایش میزان طلاق اظهار داشت: نابسمانی هایی که امروز در جامعه به عنوان آسیب های اجتماعی تلقی می شود همچون اعتیاد به مواد مخدر، استفاده از مشروبات الکلی، فیلم هایی که قبح طلاق را از بین می برند و مباحثی از این دست در افزایش آمارهای طلاق موثر هستند.

شاکری ادامه داد: گزارش هایی رسیده که در تهران و برخی شهرستان ها جشن هایی تحت عنوان جشن طلاق برگزار می شود که این پدیده مذموم و زشتی است که اتفاق افتاده و برخوردی هم نمی شود.




عضو کمیسیون فرهنگی شورای شهر تهران یادآور شد: شهرداری تهران در این زمینه مکلف به امور مدیریت عمومی نیازها و مطالبات مردم است که با برگزاری مشاوره های خانواده در سرای محلات مناطق ، این پدیده را پاسخگو باشد و جلوی این گسست ها را بگیرد اما وظیفه اصلی به عهده نهاد های تربیتی و آموزشی است.

ارسال نظرات