جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه:
جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه گفت: باید اقتصاد مقاومتی را عملی و کاربردی کرده و فقط به صرف شعار به آن نگاه نکنیم.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۳۸
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۵

به گزارش خبرنگار خبرگزاري بسيج استان هرمزگان؛ ابراهیم خادمی‌زاده صبح امروز در مراسم تودیع و معارفه مسئول بسیج دانش‌آموزی این شهرستان در سالن اندیشه اداره آموزش و پرورش با یادی از شهدای معلم و گرامیداشت هفته معلم اظهار کرد: پیامبر اکرم(ص) می‌فرمایند، در میان صدقه‌هایی که مردم می‌دهند هیچ صدقه‌ای ارزنده‌تر از علم و دانش نیست.

وی افزود: معلمی و تعلیم و تربیت در جامعه از ارزش بالایی برخوردار بوده تا جایی که حضرت علی‌(ع) فرمودند، هر کس کلمه‌ای به من بیاموزد مرا بنده خویش قرار داده است.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه تصریح کرد: معلمی شغل نیست، بلکه از صفات انبیا و صالحان است و آموزش دادن در جهت بارور کردن جامعه است.

خادمی‌زاده با یادآوری شعار سال اضافه کرد: با توجه به حساسیت و فشارها از سوی برخی کشورها و دشمنان در بحث اقتصادی باید اقتصاد مقاومتی را عملی و کاربردی کرده و فقط به صرف شعار به آن نگاه نکنیم.

وی با اشاره به اینکه دشمنان در عرصه نظامی کاری علیه ما از پیش نبردند، گفت: آنها دست به تحریم‌های ظالمانه علیه کشور زدند تا ما را از پای در آورند، ولی باز هم موفق نشدند.

جانشین ناحیه مقاومت بسیج سپاه بندرلنگه در پایان یادآور شد: باید در مقابل تحریم‌ها ایستادگی کرده و اقتصاد خود را مستحکم و قوی کنیم تا محتاج دست بیگانه نشویم.

 

ارسال نظرات