حجت الاسلام رحمانی گفت: امروز سپاه و بسیج به خاطر اثرگذار بودن مورد بغض دشمان قرار گرفته است.
کد خبر: ۸۶۷۰۸۶۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۴۰

به گزارش خبرگزاری بسیج استان چهارمحال و بختیاری؛ امام جمعه شهر بلداجی در مراسم تجلیل از مربیان و مدیران عقیدتی و هادیان سیاسی در مصلی نماز جمعه این شهر، در ابتدای سخنرانی خود شهادت حضرت امام صادق (علیه السلام) را تسلیت گفت و افزود: نام گذاری این ایام به نام عقیدتی سیاسی در سپاه به غیر از تکریم پرچم داران عقیده و سیاست بیانگر بنیان محکم سپاه است.

حجت الاسلام رحمانی، افزود: سپاه پاسداران انقلاب اسلامی از نهادهایی است که بر اساس عقیده بنا نهاده شده است.

وی ادامه داد: امروز سپاه و بسیج به خاطر اثرگذار بودن مورد بغض دشمان قرار گرفته است و تنها مجموعه هایی هستند که در کادر سازی انقلاب اسلامی موفق عمل کرده اند.

امام جمعه شهر بلداجی اضافه کرد: این نهاد در هر عرصه که برای کشور رخ داده،‌ در مقام دفاع درآمده است.در اوایل انقلاب و در دوران دفاع مقدس خود را طوری نشان داد که امام خمینی (ره) فرموده بودند اگر سپاه نبود کشور هم نبود، امروز هم اگر سپاه نبود، سازندگی هم در کشور نداشتیم و سپاه مانند جهاد سازندگی اوایل انقلاب عمل می کند.

وی خاطرنشان کرد: امروز گروه های جهادی که بسیج راه اندازی می کند و از همه اقشار کشور در آن وجود دارد خاطرات اوایل انقلاب را زنده نگه می دارد. همین طور کاری که بسیج در فرهنگ سازی راهیان نور انجام می دهد، به طوری که مقام معظم رهبری (مد ظله العالی) فرمودند: همه از این نهاد الگو بگیرید.

حجت الاسلام رحمانی، به بحث اقتصاد مقاومتی نیز اشاره کرد و گفت: امروز هر چیزی که می تواند بخشی از وابستگی ما را قطع کند و قسمتی از زندگی ما را تامین کند مانند تیری است که به سمت دشمن شلیک می شود.

این مقام مسئول با بیان اینکه، چکار کنیم که جامعه ساز شویم ، اظهار کرد: نباید از اکثریت غیر خودی هراس داشته باشیم . در زمان جنگ از جمعیت 36 میلیون نفری ایران حدود 6 میلیون نفر درگیر جنگ بود امروز هم از جمعیت 80 میلیونی حدود 10میلیون نفر درگیر انقلاب است.

وی، به این سخن حضرت علی (علیه السلام) اشاره کرد که فرموده؛ نگران این است که شما حق طلبان اندک در ایمان خود ضعیف باشید.

امام جمعه بلداجی، سخنان خود را این گونه به پایان رسانید که امروز هر چه ضربه می خوریم از گوش ندادن به حرف رهبر معظم انقلاب است و ریشه آن برمی گردد به زمانی که ناو های آمریکا به تنگه هرمز رسیدند و به طرف خلیج فارس در حرکت بودند، امام فرموده بود؛ آن ها را بزنید ولی چون گوش ندادند آمریکا جرات پیدا کرده و می گوید در آب های خودتان رزمایش برگزار نکنید.

ارسال نظرات