خبرهای داغ:
همایش حکمت مطهر شهید مطهری سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز با حضور نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در تالار شهر الوند برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۰۶
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج در قزوین، همایش حکمت مطهر شهید مطهری سپاه ناحیه امام رضا(ع)شهرستان البرز با حضور نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری و مسئولان سپاه شهرستان البرز در تالار شهر الوند برگزار شد.

حجت الاسلام تلخابی نماینده مردم قزوین در مجلس خبرگان رهبری در این مراسم ضمن تبریک عید مبعث و هفته عقیدتی بیان کرد: همه ما  در اینجا جمع شده‌ایم که زیر پرچم نظلم جمهوری اسلامی قرار بگیریم و هم چنین روحیه احترام به معلم را در خود تقویت کنیم.

وی گفت: بسیج و بسیجی بودن به معنای رواج آرمان‌های انقلاب است که رسالت خطیر بسیجیان در جامعه کنونی با توجه به توطئه‌ها و جنگ‌های نرم دشمنان است.

حجت الاسلام تلخابی با اشاره به فعالیت‌های نادرست دشمنان اظهار کرد: دشمن در تلاش است تا بی بند و باری، بی اعتقادی، ضعف ایمان را در بین جوانان و نوجوانان نهادینه کند و ما باید در مقابل سعی کنیم تا اعتقاد به اسلام و ولایت را در جامعه و نسل جوان و نوجوان ترویج دهیم.

این مسئول ابراز کرد: باید سعی کنیم با شناخت و آگاهی از حیله‌های دشمنان ذهن‌های افراد را به سمت مسیر درست هدایت کنیم تا به سوی انحطاط و تباهی کشیده نشوند.

نماینده مجلس خبرگان رهبری خاطرنشان کرد: این افتخار است که ما می‌توانیم اهداف و آرمان‌های انقلاب را ترویج دهیم و روحیه استکبار ستیزی را نهادینه کنیم.

وی در خاتمه متذکر شد: به تمجید های شبکه های مجازی، ماهواره اهمیت ندهیم تا دچار اشتباه نشویم و روحیه استکبار ستیزی حق را نشر و گسترش دهیم.

3001/پ20/ب

ارسال نظرات
پر بیننده ها