مدیر کل آموزش فنی وحرفه ای استان زنجان:

برگزاری مرحله کشوری هفدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت نیمه دوم مهر ماه

مرحله کشوری هفدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت نیمه دوم مهر ماه برگزار می شود و افرادی موفق خواهند شد در مرحله استانی و کشوری شرکت کنند که موفق به قبولی در مرحله شهرستانی شوند و به مرحله استانی راه یافته و پس از عبور از سد حریفان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۰۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۳:۱۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان با اشاره به پایان مهلت ثبت نام مرحله شهرستانی مسابقات ملی مهارت روز 15 اردیبهشت ماه گفت: به منظور ایجاد فضای رقابتی در بین جوانان و نوجوانان و افزایش کیفیت آموزشهای فنی و حرفه ای و ارتقاء سر فصل ها و استانداردهای مهارتی کشور در مقایسه با استاندارد های جهانی و هدایت جوانان نخبه و کارافرین به عرصه فعالیت، کسب تجربه های کشور های صنعتی و اصلاح فرایند برنامه های درسی، مسابقات مهارت سالانه به شکل شهرستانی، استانی و کشوری و هر دو سال یکبار بصورت جهانی برگزار می شود.

صیادی با بیان اینکه این مسابقات فرصت ارزنده ای برای حضور در مسابقات جهانی و نمایش شایستگی جوانان و نوجوانان ایرانی و هم استانی بوده افزود: به عنوان بزرگترین رخداد علمی- فنی هر سال شاهد حضور جوانان ماهر در این عرصه هستیم به نحوی که جوانان استان زنجان همواره در این عرصه افتخار آفرین بودند.

وی اظهار داشت: تیم مهارتی اداره کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان در شش سال گذشته، بصورت چهار سال متوالی رتبه اول کشوری و نیز در مسابقات جهانی، جوانان استان در دو سال گذشته رتبه دوم جهانی را در رشته رباتیک کسب کردند.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان خاطر نشان ساخت: ثبت نام مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات که از 15 فروردین آغاز شده و تا 15 اردیبهشت ماه ادامه دارد، بنابر این علاقمندان می توانند برای ثبت نام به مراکز آموزش فنی و حرفه ای در سطح استان مراجعه و یا از طریق آدرس اینترنتی www.advari.irantvto.ir ثبت نام نمایند.

صیادی با اشاره به اینکه مرحله شهرستانی این دوره از مسابقات در 31 رشته در تاریخ 25 اردیبهشت و مرحله استانی آن هفتم و هشتم مرداد برگزار خواهد شد، تصریح کرد: مرحله کشوری هفدهمین دوره از مسابقات ملی مهارت نیمه دوم مهر ماه برگزار می شود و افرادی موفق خواهند شد در مرحله استانی و کشوری شرکت کنند که موفق به قبولی در مرحله شهرستانی شوند و به مرحله استانی راه یافته و پس از عبور از سد حریفان به مرحله کشوری راه خواهند یافت.

مدیر کل آموزش فنی و حرفه ای استان زنجان تصریح کرد: جوانان مستعد به شرطی می توانند در این دوره از مسابقات شرکت کنند که در رشته های تیمی همچون ساخت و تولید و مکاترونیک متولدین 11 دی 1370 به بعد و رشته های انفرادی متولدین 11 دی 1373 باشد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار