مسئول بسیج سازندگی رشتخوار اظهار داشت: از صنايع تبديلي كشاورزي كه نياز شديد شهرستان است در سال جاری حمايت بيشتري خواهيم كرد.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۰۹
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۷
قاسم آجنگان در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، در رابطه با چگونگی تشکیل بسیج سازندگی اظهار داشت: رهبر معظم انقلاب در 17 اردیبهشت سال 79 پیشنهاد راه اندازی مجموعه ای سازندگی، محرومیت زدایی و فرهنگی به عنوان بسیج سازندگی را صادر کرد و دو ماموریت غنی سازی و اوقات فراغت جوانان برای خودسازی و همچنین کمک به دولت در آبادانی و سازندگی کشور را به این نهاد واگذار کردند.

وی در رابطه با عرصه های فعالیتی بسیج سازندگی شهرستان افزود: عرصه های فعالیت طرح سازندگی شامل بهسازی و زیبا سازی و مرمت مدارس، منابع طبیعی و آبخیز داری، خدمات بهداشتی و درمانی، خدمات عمرانی و آبادانی روستایی و همچنین حمایت از جوانان در ایجاد شغل ها و طرح های اقتصاد مقاومتی است.

وی در ادامه اذعان داشت: بسيج سازندگي همواره گوش به فرمان رهنمودهاي رهبری بوده و هست و اقتصاد مقاومتي را كه طي سالهاي اخير، مقام معظم رهبری از آن به عنوان علاج واقعي مشكلات كشور تاكيد مي كنند ارزشمند و جدي گرفته ايم و با اقدام وعمل از طرح هاي اقتصاد مقاومتي عموم مردم در سطح شهرستان حمايت و پشتيباني خواهیم کرد.

 آجنگان در خصوص برنامه هاي جديد بسيج سازندگي در بخش اقتصاد مقاومتي در شهرستان گفت: راه اندازي و حمايت از قطبهاي توليد در هر شهرستان با ظرفيتها و استعدادهاي آن منطقه سازگاري بهتري دارد  اولويت حمايت با طرح های اقتصاد مقاوتی بر اساس نیاز شهرستان خواهد بود از صنايع تبديلي كشاورزي كه نياز شديد شهرستان است در سال جاری حمايت بيشتري خواهيم كرد.

مسئول بسیج سازندگی رشتخوار در پایان با تقدیر از بسیجیان شرکت کننده در اردوهای جهادی در سطح شهرستان اظهار داشت: بسیجیان شهرستان همواره در تمامی زمینه ها یار و یاور ما بوده و هستند و در تمامی نقاط که احساس نیاز به کمک به مستمندان و روستاهای محروم شهرستان بوده شرکت فعال داشته اند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها