به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج برگزار شد

به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج طی مراسمی در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل تجلیل شد.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۵۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۱۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل، به مناسبت سالروز شهادت استاد شهید مرتضی مطهری و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج طی مراسمی در سالن ولایت سپاه حضرت عباس(ع) استان از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل تجلیل شد.
در این مراسم که با حضور مربیان عقیدتی سیاسی و جمعی از بسیجیان برگزار شد، حجت الاسلام و المسلمین نجات فیاضی مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس(ع) استان اردبیل با گرامیداشت مقام شامخ معلم و هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج، با بیان اینکه علماء و معلمان در مرزبانی از دین همیشه سینه سپر نموده و توانسته اند در برابر هجمه های فرهنگی دشمن ایستادگی کنند، این قشر از جامعه را دلسوزان مکتب اهل بیت و اسلام ناب محمدی دانست و گفت: در راستای تعمیق اندیشه های شهید مطهری است که سپاه و بسیج می تواند انسان هایی همچون شهید مرحمت بالازاده ها را تربیت نماید که در پیشبرندگی انقلاب اسلامی نقش فعالی را ایفا نماید.
وی با اشاره به اینکه هر کس برای رضای خدا قدمی بردارد خداوند او را در تاریخ همیشه ماندگار خواهد نمود افزود: شخصیت هایی همچون شهید مطهری در راه اعتلای اسلام زحمات فراوانی را متحمل شد و نام او همیشه در قلب تاریخ خواهد درخشید.
مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در سپاه حضرت عباس (ع) استان اردبیل با تاکید بر اینکه معلمی شغل انبیای الهی بود و این معلمان بودند که فرهنگ ایثار و مقاومت را در جامعه تزریق نمودند تصریح کرد: اگر امروز آمریکایی ها با حزب ا... لبنان سر مخالفت دارند به خاطر اندیشه های شما بسیجیان است که در جوانان حزب ا... تأثیر گذاشته است.
حجت الاسلام والمسلمین حسین نوری مسئول دفتر نمایندگی ولی فقیه در ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل نیز طی سخنانی با گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه و بسیج با بیان اینکه امروز بسیج در همه عرصه های فرهنگی و اجتماعی حضور فعالی دارد گفت: مربیان عقیدتی سیاسی امروز با حضور فعال خود در بسیج افکار و اندیشه ی بسیجی بودن را به جامعه تزریق می نمایند که این خود برای دشمنان انقلاب اسلامی تیری سهمگین می باشد.
در ادامه این مراسم از چند نفر از مربیان نمونه عقیدتی سیاسی ناحیه مقاومت بسیج شهرستان اردبیل با اهدای لوح سپاس تجلیل شد.

عکس از خبرنگار افتخاری بسیج مهدی محمدیان


ارسال نظرات