خبرهای داغ:
امام جمعه گيلانغرب:

اصول فكري شهيد مطهري برگرفته از اسلام ناب محمدي (ص) است

امام جمعه گيلانغرب گفت: اصول فكري استاد شهيد مرتضي مطهري برگرفته از اسلام ناب محمدي (ص) است و نامگذاري هفته عقيدتي سياسي يك فرصت مغتنم در جهت افزايش روزافزون بصيرت است.
کد خبر: ۸۶۷۰۹۶۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۴:۴۸
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از گیلانغرب، حجت الاسلام محمدطاها مهري در گراميداشت هفته عقيدتي سياسي در ناحيه مقاومت بسيج سپاه گيلانغرب افزود: حيات مبارك شهيد مطهري در پيروزي انقلاب اسلامي كمتر از سه ماه بود اما تفكر، قدرت ايمان، بيان، طهارت روح و منظومه فكري او برگرفته از اسلام ناب است.
وي اظهار كرد: شهيد مطهري يك شخصيت پربار و كم نظير به انقلاب اسلامي بود و آنچه كه براي ما در سپاه و بسيج و فرزندان انقلابي امام و رهبري بسيار مهم، با اهميت و ارزش محسوب مي شود استفاده از اين منظومه فكري بي نظير است.
امام جمعه گيلانغرب ادامه داد: امروز سپاه پاسداران علاوه بر ضرورت حفظ و توسعه تجهيزات دفاعي در حفظ دستاوردهاي نظام اسلامي نيز اهتمام ويژه اي دارد.
حجت الاسلام مهري افزود: خط نفوذ، خط انحراف و خط اعتدال آمريكايي به دنبال خودكامگي و مقام پرستي خودشان هستند تا خط اصلي انقلاب را از منظومه فكري امام و رهبري منحرف كنند و دوستداران امام، رهبري و شهدا بايد دراين زمينه تبليغ و روشنگري كنند.
در پايان اين آيين از 20 تن از هاديان و مربيان عقيدتي سياسي حوزه هاي مقاومت بسيج سپاه شهرستان گيلانغرب تجليل شد.
ارسال نظرات