شبکه های تلویزیون برای آخر هفته و روز عید مبعث رسول اکرم (ص) فیلم های متنوعی را اماده کرده است.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۰۰
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۲

به گزارش خبرگزاری بسیج، فیلم‌های سینمایی، تلویزیونی و انیمیشن پائولت، روز هفتم، کفش‌های میرزا نوروز، ماه منیر، راز فانوس، عموی خسیس من، ده رقمی، ستاره لورا و هیولاهای خیالی، عملیات مهد کودک، سرقت دوجانبه، سه کله پوک‌، شیر و عسل، رسم جنگجو، ملک سلیمان،‌ بازرس کی، کارآموز، کارآگاهان خصوصی، توربو، قطار چنای، جک و لوبیای سحرآمیز، رابین هود و شاهزاده دزدان، خورشید حجاز (آخرین پیامبر)، پسر آدم دختر حوا، شتاب، سرزمین ماه، مردی که خیلی می‌دانست، مک فارلند، یلدا، ناشناخته، یک جمع خوب و دریاسالار در روزهای آخر هفته مصادف با عید مبعث از شبکه‌های سیما روی آنتن می‌رود.

 

شبکه یک

به گزارش روابط عمومی سیما، فردا به ترتیب فیلم‌های پائولت به کارگردانی ژروم انریکو، روز هفتم به کارگردانی مهدی کرم‌پور و کفش‌های میرزانوروز به کارگردانی محمد متوسلانی به ترتیب در ساعت‌های 9، 16 و 23 از شبکه یک سیما پخش می‌شود.

 

فیلم تلویزیونی ماه منیر به کارگردانی شهره لرستانی نیز روز جمعه ساعت 16 پخش خواهد شد.

 

شبکه دو

فردا فیلم تلویزیونی راز فانوس به کارگردانی محمد حسن‌زاده، ساعت ‌‌8 صبح و در ‌قالب‌ برنامه سینما صبحانه از شبکه دو روی آنتن می‌رود.

 

فیلم‌های سینمایی عموی خسیس من به کارگردانی‌ محسن کمالی‌دولت‌آبادی و ده رقمی به کارگردانی همایون اسعدیان به ترتیب ساعت‌های 17 و 30 دقیقه و 23 پخش می‌شود.

 

انیمیشن ستاره لورا و هیولاهای خیالی به کارگردانی تیلو روثکریش و ئوته فان مونخو پول، جمعه ساعت 8 از شبکه دو سیما نمایش داده می‌شود. در همین روز، فیلم سینمایی عملیات مهدکودک به کارگردانی فرزاد اژدری، جمعه ساعت 17 و 30 دقیقه پخش خواهد شد.

 

فیلم سینمایی سرقت دوجانبه نیز به کارگردانی آنتونیو مانتی و مارکو مانتی ساعت 23 از شبکه دو سیما به مخاطبان ارائه می‌شود.

 

شبکه سه

فردا فیلم‌های سه کله پوک‌ به‌‌ کارگردانی‌ بابی و پیتر فارلی و شیر و عسل به کارگردانی آرش معیریان ساعت 10 و 30 دقیقه و 14 و 30 دقیقه از شبکه سه پخش می‌شود.

فیلم سینمایی رسم جنگجو به کارگردانی اسماگ لی، ساعت 30 دقیقه بامداد جمعه نمایش داده می‌شود.

در همین روز، فیلم‌های سینمایی ملک سلیمان به‌ کارگردانی شهریار بحرانی، بازرس کی به‌ کارگردانی کیم ساک یون و کارآموز به ‌کارگردانی نانسی مایرز به ترتیب ساعت 10 و 30 دقیقه، 14 و 30 دقیقه و 19 پخش می‌شود.

 

شبکه چهار

فیلم سینمایی کارآگاهان خصوصی به کارگردانی لانگ الیوت، امروز ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکه چهار روی آنتن می‌رود.

 

شبکه پنج

انیمیشن توربو به کارگردانی دیوید سورن، امروز ساعت 9 از شبکه پنج پخش می‌شود.

روز جمعه نیز فیلم‌های سینمایی قطار چنای به کارگردانی وهیت شتی، جک و لوبیای سحرآمیز به کارگردانی گری تانیسلیف و رابین هود و شاهزاده دزدان به کارگردانی کوین رینولدز به ترتیب ساعت 13 و 30 دقیقه، 9 و 13 و 30 دقیقه به نمایش درمی‌آید.

 

شبکه کودک

انیمیشن سینمایی خورشید حجاز (آخرین پیامبر)، امروز ساعت 20 و 30 دقیقه از شبکـه کودک پخش خواهد شد.

 

شبکه نمایش

فیلم‌های سینمایی و تلویزیونی پسر آدم دختر حوا، شتاب، سرزمین ماه، مردی که خیلی می‌دانست و مک فارلند امروز ساعت 11، 15، 17، 21 و 23 از شبکه نمایش روی آنتن می‌رود.

 

روز جمعه نیز فیلم‌های سینمایی ‌و تلویزیونی یلدا، مک فارلند، ناشناخته، یک جمع خوب و دریا سالار ساعت 11، 15، 17، 21 و 23 از این شبکه پخش خواهد شد.

ارسال نظرات