شهردار تبریز در بازدید از «مركز ترک اعتياد تولد دوباره»؛
خبرگزاری بسیج: شهردار تبریز در بازدید از «مركز ترک اعتياد تولد دوباره»، پیشرفت‌های همزمان عمرانی و اجتماعی را ضرورت مهم توسعه شهر عنوان کرد.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۰۳
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۵:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی به نقل از روابط عمومی شهرداری تبریز، صادق نجفی در این بازدید، با اشاره به توجه ویژه شهرداری به مباحث حوزه سلامت خاطرنشان کرد: شهرداری تبریز، در سال‌های اخیر، در کنار برنامه‌های گسترده عمرانی، ارتقای شاخص‌های اجتماعی را نیز مورد توجه قرار داده است.

وی ادامه داد: در این راستا، اجرای برنامه‌های آگاه‌سازی اجتماعی در فرهنگسراها و خانه‌های سلامت، تقویت زیرساخت‌های ترک اعتیاد و توسعه حوزه‌های ورزش همگانی، موجب شده شهر تبریز، با همراهی سایر دستگاه‌های فرهنگی و اجتماعی، نسبت به سایر شهرهای کشور، در شرایط نسبتاً قابل‌قبولی باشد.

دکتر نجفی همچنین در جمع افراد تحت‌درمان این مجموعه، اظهار امیدواری کرد ایمان و امید حاکم در این مرکز، زمینه‌های بازگشت این افراد را به بطن بانشاط جامعه، در پی داشته باشد.
شهردار تبریز در بازدید از «مركز ترک اعتياد تولد دوباره» در جریان فعالیت‌ها و اقدامات این مرکز قرار گرفته و از مدیران و کارکنان این مرکز قدردانی کرد.

ارسال نظرات