خبرهای داغ:
مسئول دفتر ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند گفت: نهادینه کردن اندیشه و تفکر انقلابی شهید مطهری در جامعه یک ضرورت مهم است.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۱۲
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۰

حجت الاسلام حمزه شیرزادی در گفتگو با خبرنگار بسیج در نهاوند با تبریک هفته عقیدتی در سپاه و گرامیداشت یاد شهید مطهری اظهار داشت: شهید مطهری با شناختی که از اسلام و احکام آن داشت به عنوان یک مرزبان واقعی از انحرافات و خرافاتی که ممکن بود دین مبین اسلام را تهدید کند جلوگیری می‌کرد.

وی با تأکید بر تبیین اندیشه‌های شهید مطهری در جامعه افزود: باید در مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش و وزارت ارشاد آثار و اندیشه‌های استاد شهید مطهری تبلیغ وترویج شود.

مسئول دفتر ولی فقیه سپاه ناحیه نهاوند با اشاره به ابعاد شخصیتی شهید مطهری گفت: تاکنون بیشتر به بعد اخلاقی شخصیت شهید مطهری پرداخته شده و کمتر به بعد انقلابی بودن شهید اهتمام لازم صورت گرفته است.

وی ادامه داد: ترویج و تبلیغ اندیشه و تفکر انقلابی استاد شهید مطهری یکی ضروری‌ترین مواردی است که در مراکز آموزش عالی و حوزه‌های علمیه و آموزش و پرورش باید به آن توجه شود در صورتی که تاکنون مغفول مانده است.

شیرزادی با تأکید بر نهادینه کردن اندیشه و تفکر انقلابی شهید مطهری در جامعه و ضرورت این مهم خاطرنشان کرد: با برگزاری کرسی‌های آزاداندیشی در مراکز علمی و فرهنگی و برگزاری مسابقات علمی با موضوعات اندیشه‌های استاد مطهری در بین جامعه می‌توان اندیشه اسلامی و تفکر و عمل انقلابی را در جامعه نهادینه کرد.

 

ارسال نظرات