خبرهای داغ:
مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی:

شهرستان کردکوی قطب پرورش ماهی استان گلستان است

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی گفت: شهرستان کردکوی در عرصه‎های اقتصاد مقاومتی قطب پرورش ماهی به شمار می‎رود و در سال گذشته توانست 24 استخر پرورش ماهی راه‎اندازی کند.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۳۱
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۰۳

به گزارش خبرگزاری بسیج از گرگان، محمد لشکربلوکی ظهر امروز  در گفت وگو با خبرنگاران اظهار کرد: نگاه ما به طرح‎های اقتصاد مقاومتی دانش بنیانست و به دنبال این هستیم که  اشتغال‎های اقتصاد مقاومتی دانش بنیان راه‎اندازی شود.

وی تصریح کرد: یک میلیارد و 100 میلیون تومان در سال گذشته تسهیلات اقتصاد مقاومتی از شهرستان کردکوی به متقاضیان پرداخت شد .

مسئول بسیج سازندگی شهرستان کردکوی افزود: شهرستان کردکوی در عرصه‎های اقتصاد مقاومتی قطب پرورش ماهی به شمار می‎رود و در سال گذشته توانست 24 استخر پرورش ماهی را  راه‎اندازی کند.

لشکربلوکی با بیان اینکه در سال گذشته 50 تن پرورش آبزیان را در شهرستان کردکوی داشتیم، ابراز داشت: امسال با رویکردی که سردار نقدی داشتند به دنبال شناسایی قطب‎های اقتصادی بودیم و به این نتیجه رسیدیم که صنعت ریسندگی و بافندگی می‎تواند یک عرصه اقتصاد موفق در شهرستان کردکوی تبدیل شود.

وی بیان داشت: یکی از عرصه‎های که در فعالیت‎های اقتصاد مقاومتی در سال جاری ورود پیدا خواهیم کرد بحث ریسندگی و بافندگی است.

انتهای پیام/
ارسال نظرات
پر بیننده ها