ناجی محمد رئیس فراکسیون بدر پارلمان عراق در دانشگاه تهران:
ناجی گفت: امروز بیشتر از آنکه نگران خودمان باشیم نگران قاسم سلیمانی هستیم و قاسم سلیمانی به جای اینکه نگران خودش باشد نگران اسلام و خط مقاومت است.
کد خبر: ۸۶۷۱۰۸۷
|
۱۵ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۹:۱۴
به گزارش خبرگزاری بسیج، محمد ناجی محمد رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق با اشاره به دستاوردهای حشد الشعبی گفت:  یک نیروی مقدس است که بعد از فتوای آقای سیستانی که یک فتوای کفایی داد در مورد خطر داعش این نیرو به وجود آمده و این نیرو به جز بحث مقابله با داعش خیلی از دستاوردهای دیگر همچون خودباوری و مسائل دیگر را برای مردم عراق داشته است.

رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق که در همایش بررسی دستاوردهای حشدالشعبی شرکت کرده بود ادامه داد: همه در برابر فتوای آقای سیستانی لبیک گفتند و محصول این لبیک حشد الشعبی شد. البته اگر حمایت جمهوری اسلامی نبود فتوای آقای سیستانی و حمایت مردم عراق محصول نمی‌داد .

ناجی در ادامه سخنان خود با تاکید بر اینکه نباید جایگاه جمهوری اسلامی در مبارزه با داعش را هیچ‌گاه فراموش کرد گفت: مردم عراق هم هیچگاه جایگاه جمهوری اسلامی ایران را فراموش نمی‌کنند چرا که زمانی که داعش وارد عراق شد تا 5 کیلومتری بغداد رسید و آن موقع بنده با چند نیرو برای مقابله با داعش به آنجا رفتیم. در آن روز ما حتی  یک سلاح هم نداشتیم و اگر پیشتیبانی جمهوری اسلامی ایران نبود بغداد سقوط می‌کرد.

وی گفت: اگر حمایت حاج قاسم سلیمانی نبود و مستشاران سپاه پاسداران ایران نبود من قسم می‌خورم که بغداد سقوط می‌کرد و همه محصول همه این نتیجه امروز در گروه تلاش و کوشش و خدمات و کمکی است که آنها به ملت مسلمان عراق کردند.

ناجی در ادامه با اشاره به نقش هادی العامری فرمانده نیروهای بدر عراق در جریان بحران این کشور گفت: مردی که مقاوم در کنار قاسم سلیمانی ایستاد و در کنار مردم عراق ایستاد و ملت عراق را فرماندهی کرد هادی عامری بود.

وی ادامه داد: امروز بیشتر از آنکه نگران خودمان باشیم نگران قاسم سلیمانی هستیم و قاسم سلیمانی به جای اینکه نگران خودش باشد نگران اسلام و خط مقاومت است.

رئیس فراکسیون بدر در پارلمان عراق  با اشاره به اینکه این روزها شاهد این هستیم که گروهی در عراق نمک می‌خورند و نمکدان  می‌شکنند گفت: عده ای در عراق حق جمهوری اسلامی ایران را ادا نمی‌کنند و  نمی‌گویند که اگر جمهوی اسلامی ایران نبود چه اتفاقاتی برای عراق و ملت عراق می‌افتاد. آن کسانی که علیه ایران و قاسم سلیمانی شعار دادند به نمایندگی از خودشان شعار دادند نه به نمایندگی از مردم عراق چرا که مردم عراق از حمایت گسترده جمهوری اسلامی به رهبری امام خامنه‌ای تشکر می‌کنند

محمد ناجی محمد خاطر نشان کرد: عملیات منطقه جبال مکحول که باید یش از یک ماه طول می‌کشید تا آزاد شود با حضور قاسم سلیمانی  و جمهوری اسلامی در دو روز انجام شد.

حشد الشعبی امروز یکی از اعضای اصلی مقاومت است و چکشی بر سر دشمنانمان آمریکا و اسرائیل است و این محصولی از جمهوری اسلامی و قاسم سلیمانی و حمایت مردم عراق و مراجع دینی می‌باشد.

علی محمد ناجی  ادامه داد: دشمن هیچ وقت فکر نمی‌کرد که مردم عراق اینگونه به مرجعیت دینی لبیک بگوید و جمهوری اسلامی بدون اجازه از هیچ طرفی اینگونه حمایت کند یک قدرت سیاسی نمی‌تواند در مقابل حشد الشعبی بایستد.

ارسال نظرات