مردم لرستان از هتاکان به حریم ولایت بیزارند

باید بدانیم که جاده همیشه یکطرفه نیست، در درجه اول امنیت و وحدت استان برای همه باید مهم باشد چگونه می‌توان زمینه امنیت و اختلاف را فراهم کرد بعد به دیگران حق اعتراض نداد و اقدامات آنان را غیرقانونی دانست؟!
کد خبر: ۸۶۷۱۱۵۱
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۱:۱۷

فرج الله مرادی: هفته گذشته یکی از محکومین فتنه 88 به خرم آباد دعوت شد تا برای دو تن از کاندیداتورهای راه یافته به دور دوم انتخابات دهمین دوره مجلس شورای اسلامی در حوزه انتخابیه خرم آباد و دوره چگنی تبلیغ انتخاباتی کند. این سفر مورد اعتراض قرار گرفت.

اعتراض‌کنندگان به سفر، جمعی از مردم شریف و ولایت‌مدار شهر خرم‌آباد بودند که علیرغم میل باطنی و برخلاف فرهنگ اصیل میهمان‌نوازی مردم این مرز و بوم مجبور شده تا با واکنش منفی اعتراض خود را رودررو آنهم با صدای بلند، بلیغ و رسا به وی برسانند و اعلام کنند که ساکنین این دیار از خط مشی او و همفکرانش در رابطه با هتک حرمت به حریم ولایت مطلقه فقیه بیزار و در سرزمین پاک لرستان هیچ توطئه‌ای دراین خصوص خریدار ندارد؛

در لرستان توطئه در مورد ولایت جایی ندارد

زیرا مردم لرستان ملتی ذوب شده در ولایت هستند که اصل مترقی ولایت فقیه در قانون اساسی این کشور را محترم می‌شمارند و آن را میراث گرانبهای حضرت امام خمینی(رض) می‌دانند و با بصیرت تمام، جایگاه رفیع رهبری معظم انقلاب را در قلب خود می‌بینند و هرگاه احساس کنند بی‌بصیرتانی قصد دارند بر حریم ولایت مطلقه فقیه تعرض نمایند جان بر کف می‌گذارند و در مقابل آنان تا آنجا ایستادگی خواهند کرد که حق بر باطل پیروز شود.

این مردم همانطور که در مسیر پر فراز و نشیب 37 ساله انقلاب با مقاومت و پایمردی عزم راسخ خویش را در حب به اسلام، نظام و رهبری به اثبات رسانیده‌ و نشان داده تا جان در کالبد دارند بر عهد خویش وفادارند و ولایت مطلقه فقیه را در نظام جمهوری اسلامی، همچنان عالی‌ترین درجه و نماد سلسه مراتب نظام می‌دانند و دفاع جانانه و حقیقی از حریم ولایت را اصلی‌ترین وظیفه خود می‌شمارند.

مردم مسلمان و بصیر لرستان، کسانی هستند که از آغازین روزهای شکل‌گیری انقلاب اسلامی علیرغم خفقان حاکم بر فضای کشور در دهه چهل با شهامت و شجاعت پشت سر حضرت امام خمینی(رض) بانی و بنیانگذار انقلاب اسلامی ایستاده و با معظم له پیمان مرید و مراد بسته و در طول 15 سال مبارزه با تحمل زندان‌ها، تبعیدها و سایر مشکلات نه تنها از پای درنیامده بلکه هر روز با علاقه بیشتر در مسیر پرسنگلاخ انقلاب اسلامی تا پیروزی نهایی طی طریق کرده‌اند.

سابقه درخشان مردم شریف لرستان در مبارزه با فتنه و نفاق

سند افتخار این مردم این است که در آغازین روزهای بعد از پیروزی انقلاب اسلامی با تمام وجود در قائله کردستان و سرکوب مزدوران خودفروخته‌ی کومله و دمکرات و... با پایمردی تمام حماسه آفریدند و در لحظات بحرانی محاصره پاوه در کنار شهید چمران مردانه ایستادند و با نثار جان خویش ریشه‌های نورسته نهال نوپای انقلاب اسلامی را با خون خود آبیاری کردند؛ همین لرستانی‌های ذوب شده در ولایت کسانی بودند که در قائله‌ی خلق عرب در مقابله با مزدوران شبیر آل خاقان‌ها بهترین جوانان را به خاطر حفاظت از دستاوردهای انقلاب نوپای اسلامی و استمرار آن به قربانگاه فرستادند و انوشیروان‌های عزیز خود را قربانی کردند.

هیچ‌کس نمی‌تواند منکر باشد که لرستانی‌های ولایتمدار در مقابله با نفاق منافقین در توطئه‌های داخلی چه رشادت‌ها که از خود در تاریخ انقلاب ثبت نکرده‌ هرچند فرزانگانی چون شهید مبشرها را فدا نمودند اما موفق شدند تا با کوتاه کردن دست منافقین در دیار خود مسیر پیشرفت انقلاب را در این سرزمین هموار و هموارتر گردانند.

آگاهان به امور جنگ به‌خصوص رزمندگانی که از سراسر کشور در جبهه‌های جنگ تحمیلی صدام و صدامیان علیه ایران اسلامی حضور داشته، یقینا در پیشگاه خداوند سبحان گواهی خواهند داد که طی هشت سال دفاع مقدس دلاورمردان لرستانی در میادین جنگ چه حماسه هایی که خلق نکردند.

بجز اعتراض گروهی به هتاکی فتنه گران به حریم ولایت راهی برای مردم نگذاشتند

این مردم بصیر، همان کسانی هستند که دوشادوش سایر آحاد ملت ولایتمدار و قهرمان ایران اسلامی در راستای مقابله با فتنه گری‌های فتنه گران در سال 88 با همه توان به میدان آمدند تا در حماسه‌ی ماندگار و ابدی 9 دی سهمی در حد شان خویش داشته باشند که امروزه با سرافرازی تمام بر کرده خود ببالند و تا ابدالدهر از آن به نیکی یاد کنند.

بدون شک این نشریه هرگز طرفدار بی‌قانونی و بی‌نظمی نبوده و نیست؛ همانطور که ملت حزب‌ا... و بصیر، هوشیار، بیدار و همیشه در صحنه‌ی لرستان با هر گونه بی‌نظمی در مسیر حرکت شتابان انقلاب اسلامی و اداره امور کشور مخالف می‌باشند، اما به داوری وجدان زمانی که این مردم شاهد و ناظر هستند که فتنه گران یکی از اصلی‌ترین ارکان اساسی نظام را نشانه رفته و با فتنه‌گری‌ها سعی دارند بر حریم ولایت که ستون اصلی انقلاب است هتک حرمت نمایند غیر از اعتراض دسته جمعی چه راهی برایشان باقی خواهد ماند؟

عده ای به هر قیمت باعث حضور فتنه گران به لرستان شدند/ باعث ایجاد اختلاف شدید و می گویید اعتراض مردم غیر قانونی است؟

به راستی؛ زمانی که اقدامات پیشگیرانه و تذکرهای خیرخواهانه و یادآوری پیامدهای این سفر کارساز نمی‌افتد و عده‌ای به هر قیمت می‌خواهند چنین کاری صورت بگیرد آیا این بی‌اعتنایی به مردم نیست؟ آیا این تحریک افکار عمومی نمی‌باشد؟ آیا این بازی کردن با احساسات و غیرت دینی مردم نیست؟

باید بدانیم که جاده همیشه یکطرفه نیست، در درجه اول امنیت و وحدت استان برای همه باید مهم باشد چگونه می‌توان زمینه امنیت و اختلاف را فراهم کرد بعد به دیگران حق اعتراض نداد و اقدامات آنان را غیرقانونی دانست؟!

این مردم همان مقلدان حقیقی حضرت امام خمینی (رض) هستند که در سال 42 با مراد خویش میثاق بسته که تا جان در کالبد دارند از انقلابی که به رهبری معظم‌له در حال شکل گیری است حفاظت و حراست نمایند. به گواه تاریخ، مردم لرستان تا آن زمان که حضرت امام در قید حیات بوده همچنان قرص و استوار بر میثاق خود وفادار و تمام سعی و تلاش را متوجه آن ساخته تا بدون کم و کاست وفای به عهد کنند.

هتاکی های دوباره فائزه فتنه گر به ولایت در لرستان

با ارتحال حضرت امام، مردم این دیار خود را متعهد بر پیمان گذشته می‌بینند و با رهبری انقلاب اسلامی حضرت آیت‌ا... امام خامنه ای پیمان بسته که همانند گذشته از انقلاب و دست‌آوردهای آن حفاظت نمایند. براساس چنین پیمان مودت‌بخشی است که این مردم شریف و ولایت‌مدار، حراست از انقلاب اسلامی و دست‌آوردهای آن را از وظیفه ذاتی خود می‌دانند بااحساس مسوولیت در مقابل این وظیفه ذاتی مجبور می‌شوند در هرکجا که لازم بدانند امر به معروف کنند و در رویارویی با فتنه‌گران که کمترین توجهی به قانون ندارند حسب اجبار با واکنش منفی یادآوری کنند که حریم ولایت، و رهبری معظم و با درایت این نظام، بخشی از وجودشان است به همین خاطر در هر کجا به‌وسیله هرکس این بخش از وجود آنان مورد هتک حرمت و تعرض قرار گیرد درنگ را جایز نمی‌شمارند.

براین اساس ناخواسته مجبور می شوند در مقابل فتنه‌ی فتنه گران آنقدر مقاومت و ایستادگی کنند که آنان را متوجه سازند مردم لرستان ولایتمدار تا زمانی که جان در کالبد دارند با تمام وجود به وصیت حضرت امام (ره) پایبندند و نخواهند گذاشت که انقلاب به دست نااهلان بیفتد تا از مسیر اصلی خود که همانا استکبارستیزی است تغییر مسیر دهد و تسلیم خواست آمریکا و صهیونیست گردد و آنرا بی محتوا سازند.

هشدار به همفکران فائزه

فائزه هاشمی در سفر اخیر خود به خرم آباد روش ناصواب پیش گرفت و متاسفانه حریم ولایت را مورد هتک حرمت قرار داد. وی در گفتگو با اصحاب رسانه سخنانی عنوان کرد که عفت قلم اجازه بازنویسی و بیان آن را نمی‌دهد که اگر نیت و هدفش برای عموم مردم برملا می گشت یقینا تعداد معترضین به یاوه گویی و فتنه گری هایش به چندین هزار نفر افزایش پیدا می کرد تا عملا به او و همفکرانش اعلام بدارند تفکری که جایگاه رفیع ولایت مطلقه فقیه و رهبری نظام جمهوری اسلامی را هدف قرار دهد تفکری علیل و زاییده‌ی ذهنیت سردمداران آمریکا و صهیونیست است

امنیت و آرامش نعمت بسیار بزرگی است که خوشبختانه در حال حاضر بر فضای استان سایه گسترده است از این رو انتظار عموم مردم شریف لرستان از مسوولین با درایت این است که در رابطه با ارتقاء، حفظ و استمرار این آرامش و امنیت توجه بیشتری داشته و از اقدامات تحریک آمیز با جدیت تمام جلوگیری جدی به عمل آورند.

مسئولان قضایی برای فتنه گران تشکیل پرونده دهند

این مردم نشان دادند که نه تنها مخالف حضور چهره های شاخص و بلندپایه طیف های مختلف سیاسی کشور نبوده و نیستند بلکه همواره پذیرای نمایندگان احزاب همسو با اهداف نظام بوده و هستند اما باید توجه داشت که این مردم شریف حضور فتنه گران را تحت هر عنوان بر نمی تابند.

به هر حال در رابطه با مشکلات اخیر پیش آمده بدون هیچ تردید اگر هر مقام قضایی به منظور قضاوت سخنان سخیف و هدفمند محکوم فتنه 88 را گوش کند نه تنها عمل معترضین به ورود وی به خرم‌آباد را مردود نمی داند بلکه اگر امکان داشته باشد برای او پرونده قضایی تشکیل خواهد داد تا علت فتنه گری های او بیش از پیش برای همگان روشن گردد.

نویسنده فرج الله مرادی-نشریه فخر لرستان


ارسال نظرات