فرمانده سپاه ناحيه سبزوار در گفتگو با "بسیج" خبر داد

اجراي رزمايش 2 هزار نفري گردان‌هاي الي بيت المقدس و كوثر سپاه سبزوار

فرمانده سپاه ناحيه سبزوار از اجراي رزمايش2 هزار نفري گردان هاي الي بيت المقدس وكوثر اين ناحيه با عنوان رزمايش بزرگ "سردار شهيد سيد ابراهيم شجيعي" خبر داد.
کد خبر: ۸۶۷۱۱۹۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۰:۴۱
سرهنگ پاسدار امين الله مظلوم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری بسیج در خراسان رضوی، گفت: اين رزمايش با هدف مردمي كردن دفاع، پايان ناپذيري بنيه رزم و با تاكيد بر سازماندهي و آموزش و رزمايش افزايش كارآمدي گردان ها، ارتقاء توان رزمي، تجديد سازمان و حفظ انسجام اعضاي گردان ها با حضور 8گردان بيت المقدس و يك گردان خواهران كوثر در روزهاي 16 و17 ارديبهشت برگزار می شود.

وي افزود: در اين رزمايش بسيجيان عضو گردان ها با انجام عمليات تاخيري،كمين، پدافند دورادور، مقابله با ناآرامي ها، تامين جاده، امداد نجات، حفاظت از مراكز مهم و حساس و ايست و بازرسي، تمرينات تاكتيكي را مرور مي كنند و آمادگي رزمي خود را بالا مي برند.

فرمانده سپاه سبزوار به تشكيل چندين جلسه ستادي جهت توجيه عمليات رزمايش با فرماندهان گردان ها در روزهاي قبل رزمايش اشاره كرد و افزود: كليه فرماندهان گردان ها جهت توجيه بيشتر به مشهد مقدس اعزام شده تا با آمادگي كامل هدايت نيروهاي بسيجي خود را در دست گيرند.

وي ابراز اميدواري كرد: اميد است با انجام اين رزمايش ها بتوانيم روحيه حماسي خود و بسيجيان عزيز را تقويت نماييم تا به محض احساس نياز كشور سربازي كارآمد و مخلص براي ولي امرمسلمين باشيم.

گفتني است اين رزمايش در اردوگاه قدس سبزوار واقع در ضلع جنوبي گروه مهندسي 47سلمان برگزار خواهد شد.



ارسال نظرات
پر بیننده ها
آخرین اخبار