خبرهای داغ:
«میچ مک کانل» رهبر اکثریت جمهوریخواه سنای آمریکا ضمن حمایت از نامزدی دونالد ترامپ تاکید کرد که او می‌تواند مانع از پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری شود.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۰۶
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۱۶

به گزارش خبرگزاری بسیج، در ادامه مبارزات انتخابات ریاست جمهوری آمریکا و انصراف نامزدهای جمهوریخواه، حمایت‌ها از دونالد ترامپ در بین رهبران ارشد این حزب رو به افزایش است.

کارزار انتخابات ریاست جمهوری در آمریکا با اعلام نتایج رقابت‌های درون حزبی نامزدها در ایالت ایندیانا به ویژه در اردوگاه جمهوریخواهان وارد فاز جدید شده است.

به دنبال اعلام نتایج ایندیانا که با پیروزی دونالد ترامپ نامزد پیشتاز جمهوریخواهان همراه شد، «تد کروز» و «جان کسیچ» دو رقیب جمهوریخواه او از ادامه مبارزات انصراف دادند.

بنا بر این، ترامپ تنها نامزد جمهوریخواهی است که در صحنه مبارزه علنی برای انتخابات ریاست جمهوری آمریکا باقی مانده است.

به دنبال این تحولات، رئیس کمیته ملی حزب جمهوریخواه از هم حزبی‌های خود خواست به منظور شکست دادن دموکرات‌ها،‌ از دونالد ترامپ حمایت کنند.

حالا «میچ مک کانل» رهبر اکثریت جمهوریخواه سنا هم در اظهاراتی خواستار حمایت از ترامپ شد تا به گفته او، بتوان از پیروزی دموکرات‌ها و «دوره سوم ریاست جمهوری اوباما» مانع شد.

این عضو ارشد جمهوریخواه کنگره آمریکا گفت: «من متعهدم که از نامزد انتخاب شده توسط رای دهندگان جمهوریخواه حمایت کنم و دونالد ترامپ نامزد محتملی است که در آستانه نامزدی حزب است».

مک کانل همچنین تصریح کرد که ترامپ هم اکنون فرصت و وظیفه «متحد کردن حزب جمهوریخواه» را دارد تا این حزب بتواند ضمن پیش بردن اهدافش،‌ مانع از پیروزی دموکرات‌ها در انتخابات ریاست جمهوری شود.

رهبر اکثریت سنا در ابتدای کارزار انتخاباتی جمهوریخواهان، از «رند پائول» برای ریاست جمهوری حمایت کرد و پس از انصراف او، به طور مشخص از نامزدی حمایت نکرده بود.

ارسال نظرات
پر بیننده ها