کارگاه آموزشی "گسترش و توسعه فرهنگ ایمنی" با حضور مدیران واحد های تولیدی و صنعتی استان زنجان در شرکت شهرک های صنعتی استان زنجان برگزار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۲۳
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۳۹
به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج زنجان، مدیر کل تعاون ،کار ورفاه اجتماعی استان زنجان گفت: کارگاه آموزشی با عنوان گسترش و توسعه فرهنگ ایمنی با حضور مدیران واحد های تولیدی و صنعتی استان زنجان در شرکت شهرک های صنعتی استان برگزار می شود.

احمد غریوی با اشاره به آیین نامه بکار گیری مسئول ایمنی در کارگاه ها هدف آیین نامه را ارتقاء سطح ایمنی در کارگاه های مشمول و نظام مند نمودن بکارگیری افراد شایسته و واجد صلاحیت در زمینه ایمنی و پیشگیری از حوادث ناشی از کار و برای صیانت از نیروی کار و منابع مادی کشور اعلام نمود که برای تمامی کارگاه های مشمول قانون کار لازم الاجراء می باشد.

وی تصریح کرد: به استناد ماده 1 آیین نامه یاد شده کارفرما مکلف است به منظور اجرای آیین نامه های ایمنی و حفاظت فنی مصوب شورای عالی حفاظت فنی با توجه به شرایط و مخاطرات کارگاه افرادی را که مطابق این آیین نامه تایید صلاحیت شده اند را به عنوان مسئول ایمنی بکارگیری نماید.

غریوی ادامه داد که کارگاه آموزشی مورد نظر در راستای تبیین مفاد آیین نامه و توجیه کارفرمایان برای بکارگیری مسئول ایمنی در واحد های مشمول قانون کار عنوان نموده که در راستای صیانت از نیروی کار انجام می پذیرد.

وی افزود: بر طبق هماهنگی های به عمل آمده کارگاه آموزشی یاد شده با حضور معاون روابط کار وزارت تعاون، کار رفاه اجتماعی و رئیس مرکز تحقیقات، تعلیمات، حفاظت فنی و بهداشت وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی در 19 اردیبهشت برگزار خواهد شد.

ارسال نظرات