امام جمعه شهر هرات در مراسم تجلیل از فرماندهان واحد های مقاومت دانش آموزی خواستار وحدت رویه در تربیت فرزندان و تربیت معلمانی شد که دغدغه مند دین باشند .
کد خبر: ۸۶۷۱۲۸۲
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۱۳

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از خاتم، به مناسبت گرامیداشت هفته معلم جمعی از فرهنگیان و فرماندهان واحدهای مقاومت دانش اموزی با امام جمعه هرات دیدار کردند .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری در این مراسم با گرامیداشت یاد و خاطره شهدا به ویژه استاد شهید مرتضی مطهری هفته معلم را گرامی داشت و بعثت حضرت رسول ( ص ) را تبریک گفت .

وی در ادامه گفت : امروز افتخار ما این است که در این دنیا و جمعیت میلیاردی کره زمین از مسلمانان و پیرو کامل ترین دین الهی و آسمانی ، پیرو مکتب اهل بیت و از شیعیان و همچنین در نظامی زندگی می کنیم که جمهوری اسلامی است و در راس آن ولی فقیه عادل ، مدیر ، مدبر و سیاست مدار قرار دارد .

وی در ادامه با اشاره به هجمه فرهنگی دشمن علیه کشور ما به نقش خطیر معلمی در تربیت و پروش فرزندان اشاره کرد و خاطر نشان کرد : از افتخارات معلمین این است که امام عظیم الشان انقلاب از معلمی به عنوان شغل انبیا یاد کردند و ما نباید از این مهم غافل شویم و باید با وحدت رویه در راستای تربیت فرزندان گام برداریم .

حجه الاسلام والمسلمین جعفری تربیت و پرورش انسان را از کارهای دشوار خواند و توجه به نحوه شکل دهی به فکر ، اندیشه و نگرش جوانان را حائز اهمیت خواند و خواستار تربیت معلمینی شد که دغدغه مند دین باشند .

تجلیل از فرماندهان واحد های مقاومت دانش آموزی ، قرائت شعر از دیگر برنامه های این مراسم بود .

ارسال نظرات