رئیس پلیس راه استان گیلان گفت: به منظور تأمین نظم و امنیت جاده‌ها در تعطیلات پایانی هفته، محدودیت‌های ترافیکی در دو محور پرتردد استان گیلان به اجرا در می‌آید.
کد خبر: ۸۶۷۱۲۸۴
|
۱۶ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۶:۲۷

سرهنگ مهیار رستگار، رئیس پلیس راه استان گیلان در گفت‌وگو با خبرگزاری بسیج از گیلان، اظهار کرد:به منظور تأمین نظم و امنیت جاده‌ها در تعطیلات پایانی هفته، محدودیت‌های ترافیکی در دو محور پرتردد استان گیلان به اجرا در می‌آید.

وی افزود: با توجه به پیش بینی‌های انجام شده در خصوص حجم سنگین ترافیک در محورهای رشت-قزوین و آستار به اردبیل از ساعت 14 ظهر روز جمعه، 17 اردیبهشت ماه تا ساعت 24 بامداد روز شنبه، 18 اردیبهشت ماه، تردد انواع تریلر، کامیون به استثنای حاملین مواد سوختی و فاسد شدنی از محور مذکور ممنوع است.

سرهنگ رستگار گفت:مرکز کنترل ترافیک پلیس راه ناجا با شماره تلفن 120 و 88255555 به صورت شبانه روز، پاسخگوی وضعیت راه‌های کشور و امدادرسانی احتمالی به حادثه دیدگان می‌باشد.

رئیس پلیس راه استان در پایان از تمامی رانندگان وسایل نقلیه خواست با تمرکز و توجه کامل به جلو و با سرعت مطمئنه در جاده‌ها تردد نمایند تا شاهد حوادث ناگواری برای آنان و هموطنان نباشیم.

ارسال نظرات