مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج گفت:

راهیان نور حرکتی است که در مسیر و منش شهداء انجام می شود

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج گفت: ارتقاع کیفی و کمیت راهیان نور دریایی مستلزم گذر زمان است، لیکن بررسی های میدانی حاکی از رشد کمی و کیفی راهیان نور دریایی را نشان می دهد و برپایی راهیان نور روایتی از پر افتخارترین حماسه آفرینی دوران آغازین انقلاب می باشد.
کد خبر: ۸۶۷۱۳۲۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۴۰

سردار یعقوب سلیمانی مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج در گفتگو اختصاصی با خبرنگار بسیج رسانه از هرمزگان افزود:  ما می خواهیم منویاتی را انتقال دهیم که روحیات نهادینه شده شهداست، میخواهیم منویاتی را انتقال دهیم که با توجه به ظرفیت ها و جذابیت ها همان نگاه شهداء بوده و هست

وی بیان کرد: ما بایستی هم افزایی و همراه بودن در این مسیر و حرکت تقویت باورهای دینی را افزایش دهیم، با این نگاه که شهداء دعوت کننده و ما خادمان مسیر حرکتی گفتمان آن عزیزان هستیم و بایستی به اجرای بهتر راهیان نور هم از لحاظ کیفی و کمی توجه بیشتری داشته باشیم.

اگر به تاریخ دفاع مقدس و چگونگی اداره آن نگاه بکنیم به این نکته خواهیم رسید که در آن برهه از زمان اکثرا روحیه هم افزایی و مشارکت داشته اند که امروز لازم است برای تقویت بیشتر این اقدام همه دستگاه ها بسیج گردند.

20160331_125008

مسئول سازمان اردویی و راهیان نور بسیج  اظهار کرد: راهیان نور حرکتی است که در مسیر و منش شهداء است ما داریم به عنوان روایتگران این گفتمان انقلاب، یکی از پر افتخارترین دوران یعنی حماسه آفرینی ها، رشادت ها، دلاور مردی ها و عشق بازی ها با پروردگار را در دفاع از این آب  و خاک و انقلاب اسلام ناب محمدی روایت می کنیم.

دورانی که مرحله عشق بازی کردن است را روایت و به تصویر می کشیم حرکت افرادی را که زمینی بودن اما به پاس رشادت ها و حماسه آفرینی ها برای دفاع از گفتمان انقلاب لیاقت پیدا کرده اند که آسمانی شوند.

  سرار سلیمانی یاد آور شد: برپایی راهیان نور دریایی خلیج فارس از همین جنس کار می باشد، همه می دانیم جنگ در دریا سخت است، آیات، روایات و احادیث فراوانی در رابطه با مشکلات جنگ در دریا وجود دارد و در کنار آن اشاره به  عظمت و جایگاه رفیع برای شهیدانش وجود دارد، اگر امرز اقتدار داریم عزت داریم مرهون همان پای مردی ها و رشادت ها است، برپایی راهیان نور روایتی از پر افتخارترین حماسه آفرینی دوران آغازین انقلاب است.

20160331_132036

ضرورت دارد آن دوران پر افتخار را به نسل های جدید انتقال دهیم و در این زمینه خوب است ما به یکی از حالات روحی و معنوی شهداء که حالت هم افزایی و مشارکت است بیشتر توجه کنیم.

  وی در پایان خاطرنشان کرد: ارتقاع کیفیت و کمیت راهیان نور دریایی مستلزم گذر زمان است، لیکن بررسی های میدانی حاکی از رشد کمی و کیفی راهیان نور دریایی را نشان می دهد.

ارسال نظرات