جبهه پایداری استان لرستان با صدور بیانیه ای ضمن محکومیت حضور فائزه هاشمی از هتاکان به ولایت فقیه و از فتنه گران سال 88 در جریان تبلیغات انتخابات مجلس در خرم آباد آورده است: استاندار لرستان برای خوش خدمتی به پدرخوانده تمام پل های پشت سرش را شکست
کد خبر: ۸۶۷۱۳۷۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۱:۵۰

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، متن بیانیه جبهه پایداری استان لرستان به شرح زیر است:

الحمدالله که انتخابات مجلس دهم نیز با شور و هیجان و شرکت حداکثری انجام و پرونده آن به خوبی و آرامش بسته شد. ضمن تبریک پیروزی به همه نمایندگان منتخب فارغ از هر نوع گرایش توجهشان را به ماموریت خطیرشان در قبال اسلام و نظام و ملت مسلمان ایران گوشزد می کنیم وامیدواریم همه، همانگونه که در شعارهایشان عنوان کردند، عمل هم بنمایند تا خداوند هم به آنها توفیق خدمت عنایت بفرماید.

اما در این میان همیشه کسانی بوده و هستند که تاب شادی و پیروزی ملت بزرگ ایران را بر نمی تابند و مترصد فرصتی هستند که به هر نحو ممکن این حلاوت را به کام آنها تلخ نمایند که در چند روز اخیر شاهد یکی از این سناریوها بودیم تا آنجا که سکوت معنی دار استاندار یک استان ولایت مدار که اتفاقا از همین آب و خاک است چنان زمینه را مهیا کرد که معاون سیاسی اش به نیروی دسته دوم یکی از طلحه های زمان تبدیل شد.

ما موفقیت استاندار را در خوش خدمتی و سکوت توام با موافقت برای پدر خوانده تبریک می گوییم که برای این امر از آبرو و سابقه خود مایه گذاشت و همه پلهای پشت سرش از جمله، نظر سایر اعضای شورای تامین، وظیفه بی طرفی در انتخابات، حرمت ملت مومن و ولایی، را خراب کرد.

همچنین به معاون سیاسی ایشان نیز تبریک می گوییم که به مقام شامخ تریبون بگیر، معلوم الحالی چون محمودوند نائل آمد و حتی قول مساعدت و احقاق حق و پیگیری به او داد در حالی که از شوق، فراموش کرد که مسئول برگزاری انتخابات بوده و اگر کار شکنی و یا تقلبی هم صورت گرفته، به خود او برمی گردد.

ایشان (معاون سیاسی) به چه حق و مجوزی در میتینگ غیر قانونی پس از انتخابات شرکت و در کنار شخص خاطی می ایستد و قول مساعدت می دهد. مگر فائزه فتنه گر چه وعده هایی به ایشان داده که از همه چیز حتی انسانیت می گذرد تا آنجا که در افاظاتشان به امام جمعه محترم و نماینده معزز ولی فقیه هم می تازد و حق به جانب افاظات هم می فرماید.

اما جای تعجب آنجاست، در زمانی که رهبر فهیم انقلاب، فریاد این عماریون سر می دهد، چگونه این همه طلحه وزبیر قارچ گونه سر بر می آورند. کسانی که در مدتی کوتاه به چند رنگ در آمده و در انتها به بدنام ترین اصحاب فتنه متوسل می شوند. شاید اگر انتخابات بیشتر به طول می انجامید بعید نبود که سر از اردوگاه سلطنت طلبان در آورند.

امت مسلمان مطمئن باشد زمانی که این کاندیدای «از همه جا رانده و از همه جا مانده»، امت حزب الله، تشکل های انقلابی و مومن و حضرات آیاتی چون علامه مصباح را مورد تهمت و توهین قرار می دهد، یا زمانی که در خیابان علوی (سال 1392 انتخابات ریاست جمهوری) با ادبیات و شمایل شعبان بی مخ، به گروهی که با مجوز فرمانداری، در مکان سر بسته مسجد علوی مشغول استماع سخنان عالم جلیل القدری چون حجت الاسلام سقای بی ریا بودند به همراه چند قداره بند دیگر حمله کردند. و یا در چند نوبتی که همچون چاله میدانی ها در خیابان اقدام به در آوردن کت کرده و به زمین و زمان فحاشی می کند. (سال 1390 انتخابات مجلس سبزه میدان ) و ده ها مورد دیگر. اگر صلاحیت ایشان همان زمان رد می شد، امروز شاهد این همه بی نظمی و بی حرمتی و هنجار شکنی در سطح جامعه نبودیم.

به راستی!! چگونه رفتار شخصی که ادعای سرباز ولایت داشت و حتی در جلسه عمومی اصولگریان در حوزه کمالیه و پشت تریبون و در حضور حدود 200 نفر از فعالان اصولگرا و در محضر سایر کاندیداهای اصولگرا، به دروغ عنوان می دارد که هرچه این جمع تصمیم بگیرد سمعاً و طاعتاً ولی پس از مدتی مستقل می شود و بعد دوباره استحاله شده و سر از اصلاحات و اعتدال در می آورد و آخر مدافع جرثومه فتنه می شود را می توان توجیه کرد. در صورتی که کاندید ای اول اصلاح طلبان وهوادارانش حاضر به شرکت در این نمایش نمی شوند وحتی تبری می جویند.

ضمن تاسف عمیق از این جریانات، ما حق خود در مراجعه به مراجع قضایی به واسطه بی حرمتی های بسیار توهین ها و افتراهای ایشان (محمودوند) و عدم رعایت بی طرفی معاون سیاسی را، محفوظ می دانیم و در حال پیگری نیز هستیم. در ضمن جهت تنویر افکار عمومی به استحضار ملت و امت مسلمان و انقلابی می رسانیم که سکوت چند هفته ای صرفا به دلیل حفظ جو آرام انتخابات بوده است. در انتها یادآور می شویم که این انقلاب و نهضت در عمر سی و چند سال خود از این پاچه خواران، نان به نرخ روز خوران ، فتنه گران احزاب ها و مانند آن را بسیار و چه بسا بزرگتر از اینها را به خود دیده و ثابت کرده که تا زمانی سایه ی سید علی بر سر این نظام و کشور است آسیبی به آن نخواهد رسید.

ارسال نظرات