امام جمعه عجب شیر:

مسئولان برای تحقق اقتصادمقاومتی باید کاغذبازی را کنار بگذارند

خبرگزاری بسیج: امام جمعه عجب شیر در خطبه های نمازجمعه این شهرستان با تاكيد بر اجرايي شدن اقتصاد مقاومتي مدنظر رهبري، گفت: اگر مسئولان مي خواهند منويات رهبر فرزانه انقلاب عملي شود بايد كاغذ بازي را كنار بگذارند و با بهره گيري از بسيج مردمي، رهنمودهاي ايشان را عملي كنند.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۴۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۷:۴۷

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج در آذربایجان شرقی، حجت الاسلام محمود شربیانی گفت: دشمنان ايران و در راس آن ها آمريكا مي خواهند با فشار اقتصادي به كشورمان، نظام جمهوري اسلامي را به زانو درآورند در حالي كه اگر اقتصاد ما درون زا باشد، آن ها هيچ غلطي نمي توانند بكنند.
وی اظهار داشت: دشمنان اسلام فقط از نيروهاي مقاومت هراس دارند و مردم ايران نبايد از اين تهديدها بترسند و پا پس بكشند و بايد مرد و مردانه در مقابل آنان بايستند.
حجت الاسلام شربياني، با اشاره به ديدار اخير رهبر معظم انقلاب با مسئولان و سفراي كشورهاي اسلامي، ادامه داد: ايشان هميشه مطالب مهمي را در مقاطع مختلف بيان مي كنند و مردم و مسئولان با مرور زمان، بيانات رهبر معظم انقلاب اسلامي و تذكرات ايشان را به خوبي درك مي كنند.
وي با اشاره به تشييع پيكر شهداي حرم در شهرهاي مختلف ايران اسلامي، گفت: شهدا از حرم حضرت زينب(س) در برابر دشمنان دفاع مي كنند و پيكر مطهر آن ها فضاي معنوي خاصي به شهرها مي دهد.
امام جمعه عجب شير، بیان كرد: آمريكا در ظاهر مخالف تروريسم بوده ولي در باطن آن ها را تربیت می کند و اكنون نيز با وارد كردن نيروهاي ويژه خود به سوريه، بدنبال هدف شيطاني خود در منطقه است.
حجت الاسلام شربياني، افزود: آمريكا بايد بداند همان طور كه در عراق شكست خورد، در سوريه نيز شكست خواهد خورد.
وي با اشاره به فرارسيدن روز پاسدار و روز جانباز، گفت: پاسداري از مرزها، پاسداري از ارزش ها و جامعه اسلامي بوده و اين ها همه از افتخارات پاسداران انقلاب است كه بايد قدردان آنان باشيم.
وي، با بيان اينكه بايد قدر جانبازان را بدانيم، يادآوري كرد: آنان با به دست گرفتن جان خود در جبهه هاي حق عليه باطل، با دشمنان اسلام جنگيدند.

ارسال نظرات
آخرین اخبار