خبرهای داغ:
امام جمعه هندیجان گفت:با آتیش زدن زمین های کشاورزی در هندیجان موجب آلودگی محیط زیست ودر ازبین رفتن محصولات باقی مانده برای جانواران بیابانی تأثیر گذار می شود.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۵۶
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۲
به گزارش خبرنگار بسیج در هندیجان ،در خطبه های نماز جمعه این هفته حجت الاسلام والمسلمین علی شمیل پور امام جمعه هندیجان ضمن سفارش به تقوای الهی در مصلای هندیجان اظهار کرد: مراسمات  جشن های اعیاد شعبانیه که ولادت سه بزگوار از سلاله رسول الله ص است با شکوهتر برگزار بشود.
وی افزود:اسلام دین اخلاق مداری است  که انبیاء و اهل بیت ع و بزرگان دینی در رعایت فرهنگ اخلاق سفارشاتی نموده اند که  اخلاق در چند نوع  تقسیم شده اول بعضی ها اخلاق دارند اما بهره ایی از این اخلاق نمی برند ودومی بعضی ها اخلاق ندارند و بهره ایی هم نمی برند که جهنمی هستند وسوم بعضی ها هم اخلاق دارند و هم بهره ایی می برند که سعادتمند و رستگار می شوند.
وی بابیان جاهلیت کنونی جهان مدرن و پیشرفته گفت :جاهلیت با پیشرفت های تکنولژی و سیاست های خصمانه و غلط آمریکا و دیگر کشورهای تحت سلطه آمریکا در جهان در حال توسعه بوده و یک خطرجدی برای تمام ملت های جهان است.
 شمیل پور عنوان کرد:آمریکا جاهلیت را با اسلام حراسی و شیعه حراسی وحتی ایران حراسی را با تبلیغات نادرست مربوط داده اند.
وی با اشاره به دیدار جمعی از مسؤلان و سفیران با رهبر انقلاب بیان کرد:رهبر انقلاب فرمود که دشمن اصلی ایران آمریکا است و آمریکا به دنبال آن است که با فتنه ها مردم جهان را از ایران دور کنند ولی ملت باهوش و بابصیرت است. 
ارسال نظرات
پر بیننده ها