خبرهای داغ:
شهردار باغملک خبر داد

پیشرفت ۲۵ درصدی پروژه مقبره شهدای گمنام باغملک

نبوتی گفت : از روز کلنگ زنی این پروژه شروع به کار کرد و تا کنون پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت .
کد خبر: ۸۶۷۱۴۶۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۴۹

مقبره شهدای گمنام بعد از گذشت بیش از سه سال که همچنان مورد غفلت قرار گرفته بود سرانجام در روزهای واپسین دهه فجر به لیست پروژه های شهرداری رسید و شهرداری باغملک داوطلب کلنگ زنی احداث این مقبره شد.

صبح روز ۲۱ بهمن شهرداری باغملک برنامه ای مبنی بر آئین کلنگ زنی مقبره و محوطه شهدای گمنام باغملک با حضور مسئولین ادارات برگزار کرد .
در این آئین حسن نبوتی شهردار باغملک در مورد این پروژه اظهار داشت :. فاز اجرایی این طرح ،ساخت رواق و محوطه سازی طی مدت ۶ ماهه است و شامل کف پوش ،آب نما و چراغ می شود که حدود ۲۰۰ میلیون از اعتبارات داخلی شهرداری را برای این پروژه در نظر گرفتیم.
حال ببینیم از زمان کلنگ زنی تا کنون که قریب به سه ماه از آن گذشته است این پروژه چقدر پیشرفت کرد:

شهردار باغملک در پاسخ به این سوال خبرنگار ما گفت : از روز کلنگ زنی این پروژه شروع به کار کرد و تا کنون پروژه ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی داشت .
.
وی افزود : کار برق رسانی مقبره انجام شد و در حال اجرای شناژبندی کف کار هستیم و با توکل به خدا طی همان زمان ۶ ماهه پروژه احداث می شود.
.12.jpg
امید است اجرای این پروژه پایانی باشد بر غربت نام آوران گمنام و یادمان نرود آرامشی که امروز بر جامعه ما حاکم است، مدیون شهدای گرانقدر بوده و همه مسئولان و مردم وظیفه دارند، دین خود به آنان را ادا کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها