امام جمعه شهرستان خواف:

دشمن به دلیل ضعف مسئولان، گستاخ شده است

امام جمعه شهرستان خواف تصریح کرد: متاسفانه دشمن و در راس ان امریکا به دلیل ضعف مسئولان، گستاخ شده است.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۶۸
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۱۸:۵۶
به گزارش خبرگزاری بسیج از خراسان رضوی، حجت السلام حسن رمضانپور در خطبه های این هفته نماز جمعه با تبریک روز بسیج سازندگی اظهار کرد:یکی از بازوان پرتوان عمل به شعار سال بسیج سازندگی ست و جهت تحقق شعار سال مردم هم باید به حکم شرعی مقام معظم رهبری عمل کنند.

وی افزود: راهبر حرکت مردم و دولت برای اهداف بلند اقتصادی و ثبات اقتصادی و اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و توجه به حکم شرعی است، و باید مردم به این حکم شرعی توجه داشته باشند و آن را به عمل بگذارند.

حجه السلام حسن رمضانپور در ادامه با اشاره به روز پاسدار اظهار کرد: پاسداران انقلاب اسلامی کسانی هستند که در راستای منویات مقام معظم رهبری قدم های بلندی را برداشته اند.

امام جمعه خواف بیان کرد: تولد انقلاب اسلامی باعث شد تا منافع استکبار جهانی به خطر بیفتد و دشمن از همان ابتدا دشمنی خودرا بر علیه نظام اسلامی آغاز کرد.

خطیب نماز جمعه خواف خاطر نشان کرد: بعد از تشکیل سپاه پاسداران به قدری این نهاد مقدس خوب عمل کرد که امام راحل  رضایت خود را از این نهاد مقدس اعلام کردند و پاسداران  انقلاب اسلامی در راستای تحقق اسلام و قران و در مقابل هجمه های دشمن  ایستادگی کردند.

 حجه السلام حسن رمضانپور هشت سال دفاع  مقدس را از مهم ترین عملکرد های سپاه پاسداران دانست بیان کرد: پاسداران باید بدانند که انقلاب اسلامی زنده است و هر موجود زنده ای نیازمند پاسداری را دارد.

امام جمعه خواف اذعان داشت: پاسدار باید آموزه ها و اهداف انقلاب را بداند چون پاسدار ارزش های انقلاب اسلامی است پاسدار قرآن است باید خود را تربیت کند و در این راه خود را به افکار صالح برساند.

حجه السلام حسن رمضانپور اظهار کرد: دشمنان قصد دارند تا به جمهوری اسلامی ضربه وارد کننداما صلابت واقتدار  ملت ایران اجازه نخواهد داد تا خدشه ای به این انقلاب وارد شود.

وی ادامه داد: دشمن به دلیل ضعف مسئولان کستاخ شده  که آمریکا پس از دو سال مذاکره امروز زمانی که ما در سرزمین آبی خود رزمایش اجرا می کنیم خواستا این اند تا در مقبل خواسته های نامشروع انها سر فرو آوریم و مسئولین باید پاسخ کوبنده ای  مانند پاسخ مقام معظم رهبری به امریکا بدهد تا به ملت ایران توهین نکنند.
ارسال نظرات
پر بیننده ها