امام جمعه ریگان خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور کشور گفتند: آقای رئیس جمهور شما در چند نوبت با گوشه و کنایه بر خلاف سخنان مقام معظم رهبری صحبت کردید، که این مورد آخری شما آمدید گفتید زبان انگلیسی شغل می آورد؟در IT هند شغل می آورد خوب وزیر خارجه شما مسلط به زبان انگلیسی است چند شغل آورده است.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۸۱
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۵


به گزارش خبرگزاری بسیج در کرمان :حجت‌الاسلام علی رنجبر ماهانی ظهر امروز در خطبه‌های نماز جمعه این هفته شهرستان ریگان اشاره داشت به ولادت امام حسین (ع) و روز پاسدار و اظهار داشت: در حقیقت بزرگ پاسدار اسلام حضرت ابا عبدالله الحسین علیه السلام بودند که تمام داشته ها و داریی های خود را در کف اخلاص تسلیم اسلام عزیز نمود و امروز هم جوانان ما در سپاه پاسداران وظیفه پاسداری و نگهداری از اسلام و انقلاب را بر عهده دارند.
امام جمعه ریگان ادامه داد:امروز تهدیدات میدانی این طور نشان می دهد آمریکایی ها ، صهیونیست‌ها ، استعمار گران اروپایی و شیوخ مرتجع و فاسد عرب و جریان های ضد انقلاب از تمام ابزارهایی که در اختیار دارند از جمله شبکه های ماهواریی ، فضای مجازی و اینترنت و با هزینه های میلیاردی، هدف این ها یک چیز است و تلاش می کنند چهره ی سپاه پاسداران را تغعیف کنند.
وی افزود:امروز سپاه پاسداران توانسته است سیاست های آمریکا و رژیم صهیونیستی را به چالش بکشد، در شکل دهی جبهه مقاومت و بیداری اسلامی این سپاه پاسداران بوده است که موثر ترین قدرت در منطقه است.
رنجبر ماهانی ضمن تبریک روز جانباز بیان داشت: جانبازان اگر چه پای خود را از دست داده اند اما ایستاده اند تا نام ،یاد و فرهنگ شهادت زنده بماند ،جانبازان اگر چه دستی در بدن ندارند اما علمداران این انقلاب هستند.
وی اشاره داشت به بیانات رهبر معظم انقلاب در دیدار معلمان سراسر کشور و بیان داشت: جمهوری اسلامی دردنیا یک رقیب و حریفی دارد به نام نظام سلطه و استکبار و این نظام سلطه و استکبار می خواهد فکر،فرهنگ، زبان و سلیقه و عقیده بیگانه را در آموزش و پرورش به نسل آینده کشور تزریق کند.
رنجبر ماهانی به دیگر فرمایشات رهبر انقلاب اشاره داشت و بیان کرد: راه های تزریق فرهنگ بیگانه را دشمن مد نظر دارد که رهبری مثال زدند، ترویج زبان انگلیسی که حتی در مهد کودک ها هم کشیده شده است، البته رهبری فرمودند من مخالف زبان انگلیسی نیستم و زبان های دیگر را هم تعلیم دهید.
وی افزود:رهبر انقلاب در دیگر سخنان خود  با اشاره به ایجاد انواع موانع و سختی ها برای ترویج زبان فارسی در برخی از کشورهای غربی، گفتند: در شرایطی که آنها اجازه ترویج زبان فارسی را نمی دهند، ما زبان و فرهنگ آنها را ترویج می کنیم، آیا این کار واقعاً عقلانی است؟
امام جمعه ریگان در ادامه خطاب به حسن روحانی رئیس جمهور کشور : آقای رئیس جمهور شما در چند نوبت با گوشه و کنایه بر خلاف  سخنان مقام معظم رهبری صحبت کردید، که این مورد آخری شما آمدید گفتید زبان انگلیسی شغل می آورد؟در IT هند شغل می آورد خوب وزیر خارجه شما مسلط به زبان انگلیسی است چند شغل آورده است.
رنجبرماهانی همچنین به سفر قریب‌الوقوع رئیس جمهور به استان کرمان اشاره کرد و اظهار داشت: مسئولان طرح‌های اولویت‌دار را مدنظر داشته باشند.
امام جمعه ریگان گفت: تعدادی از روستاهای ریگان هنوز با مشکل بی‌آبی مواجه هستند که مسئولان در این سفر ریاست جمهوری این روستاها را در اولویت قرار دهند.

منبع:صبح کویر

ارسال نظرات