به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان به نقل از هلیل: آیین گرامیداشت عید مبعث با حضور امام جمعه قلعه گنج،امام جمعه اهل سنت،مسئولان محلی و اهل شیعه و سنی دهستان رمشک برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۸۴
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۰:۳۰

 

 
به گزارش خبرگزاری بسیج درکرمان به نقل از هلیل: آیین گرامیداشت عید مبعث با حضور امام جمعه قلعه گنج،امام جمعه اهل سنت،مسئولان محلی و اهل شیعه و سنی دهستان رمشک برگزار شد.
همه ساله به همت امام جمعه قلعه گنج آیین گرامیداشت عید مبعث در دهستان رمشک برگزار می گردد.
بر اساس این خبر ،پیش از ظهر امروز شانزدهم اردیبهشت ماه مصادف با عید سعید مبعث آیین جشنی با حضور مسئولان محلی،برادران شیعه و سنی،مولوی چاهانی امام جمعه اهل سنت،فرماندهی انتظامی شهرستان قلعه گنج  برگزار شد.
حجت اسلام والمسلمین نجنو امام جمعه قلعه گنج با تبریک عید سعید مبعث و بیان اخلاق پیامبر صلح و مهربانی افزود:دشمنان از صدر اسلام تا کنون در صدد ایجاد تفرقه بین مسلمانان بودند که موفق نشده اند.
وی با تبیین جایگاه اسلام آمریکایی به عنوان عامل اصلی ایجاد تفرقه و دوستگی بین مسلمانان افزود: جنگ نرم و نفوذ برگرفته از به نتیجه رساندن اسلام آمریکایی است که باید هوشیارانه عمل کنیم.
امام جمعه قلعه گنج با بیان بخشی از سخنان رهبر معظم انقلاب در خصوص اتحاد بین شیعه و سنی و ضرورت توجه جدی به ترویج اسلام آمریکایی افزود:باید در برابر هر گونه توطئه فقط با استفاده از اسلام ناب که مورد تاکید رهبری می باشند  بهره برد.
وی با براز تاسف از این که وقتی قاتل و مقتول هر دو فریاد استمداد از خداوند متعال را سر می دهند یعنی اسلام آمریکایی،خاطر نشان کرد:وقتی قاتل و مقتول هر دو فریاد یا خدا را سر می دهند  یعنی دشمنان دنبال چه اهدافی هستند.
امام جمعه قلعه گنج با ابراز خرسندی از اینکه برادران شیعه و سنی سال ها در شهرستان با صلح و سازش در کنار همدیگر زندگی می کنند،تصریح کرد:امروز نیز همانند سنوات قبل همه دور شمع فروزان جهان اسلام یعنی پیامبر رحمت و مهربانی جمع شده اند و فریاد وحدت و همدلی را سر می دهند.
در ادامه مولوی چاهانی امام جمعه اهل سنت با تبریک عید سعید مبعث  از برگزاری این مراسم ابراز رضایت و خرسندی کرد.
وی با معرفی آثار اسلام آمریکایی شبکه های ماهواره ای و اجتماعی را ابزار دشمن به عنوان نفوذ و جنگ نرم عنوان کرد.
گفتنی است،این آیین با مولودی خوانی به همراه بود.
 


 

 

 


ارسال نظرات