معاون آموزش و پرورش آستارا:

دانش آموزان در دفاع مقدس قافله سالار شهدای انقلاب بودند

معاون آموزش و پرورش آستارا گفت: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش آموزان و فرهنگیان قافله سالار شهدای انقلاب اسلامی بودند.
کد خبر: ۸۶۷۱۴۸۹
|
۱۷ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۲۲:۲۸

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از آستارا، سامان ساسانیان، معاون آموزش و پرورش آستارا  در یادواره شهدای دانش آموز این شهرستان که در دبیرستان جعفرنژاد برگزار شد، با گرامیداشت یاد و خاطره شهید نقیب زاده و شهید آریه بندان، گفت: برگزاری یادواره های شهدا بهترین اقدام فرهنگی در مدارس می‌باشد و برگزاری اینگونه مراسم ها در مدارس یک نیاز لازم و ضروری است.

وی آسایش و آرامش کنونی کشور را مدیون و مرهون خون پاک شهدا دانست و افزود: برگزاری یادواره شهدای دانش‌آموز، حرکتی برای گرامیداشت یاد و خاطر رشادت‌های شهیدان است.

معاون آموزش و پرورش بندر آستارا با بیان اینکه شهدا جان خود را فدا کردند تا درس اخلاق، ایمان و شجاعت به همگان بدهند، تصریح کرد: در دوران هشت سال دفاع مقدس دانش آموزان و فرهنگیان قافله سالار شهدای انقلاب اسلامی بودند.

وی اضافه کرد: نسل امروز به ویژه نوجوانان و جوانان باید با فرهنگ شهادت، ایثار و معنویت آشنا شود زیرا نقش مهمی در حفظ و تداوم انقلاب اسلامی دارند.

معاون آموزش و پرورش بندر آستارا با اشاره به اینکه شهدا مقام و منزلت رفیع دارند، اظهارکرد: به فرموده امام خمینی(ره) شهدای دانش آموز، رهبر انقلاب و امت هستند.

ساسانیان گفت: چشم امید ما به دستان کوچک، اندیشه های سترگ و دل های حماسه آفرین شماست و انتظار داریم با توکل به ذات القدس الهی و اسمتداد از ارواح مقدس شهدای دانش آموز مدبرانه و امیدورانه برای عزت، امنیت، پیشرفت، سربلندی و سرافرازی میهن مان تلاش کنید.

گفتنی است، خاطره گویی رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس پایان بخش این آیین معنوی در دبیرستان جعفرنژاد بندر مرزی آستارا بود.

ارسال نظرات
آخرین اخبار