مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان:

شهید مطهری با با تبیین احکام متعالی اسلام با کج روی ها و التقاط مبارزه کرد

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان گفت: شهید مطهری با با تبیین احکام متعالی اسلام با کج روی ها و التقاط مبارزه کرد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۱۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۲:۰۴

به گزارش خبرنگار خبرگزاری بسیج از لرستان، حجت الاسلام دکتر صیادی در مراسم بزرگداشت علامه شهید مرتضی مطهری و گرامیداشت هفته عقیدتی سیاسی در سپاه، گفت: بی‌شک فیلسوف و فرزانه انقلاب اسلامی، شهید مطهری با گفتار و نوشته های خودش در زمینه های مختلف علمی، فلسفی واجتماعی راه نورانی و درخشانی را فراروی جوانان عزیز و تشنگان اسلام ناب محمدی(ص) قرار داد و با تبیین افکار و احکام متعالی اسلام توانست با کجرویها، انحرافات، مظاهر الحاد و التقاط مبارزه نماید.

وی افزود: امید است جوانان برومند ایران اسلامی با مطالعه کتب آن شهید گرانقدر بتوانند با جریانات انحرافی داخلی و وابسته به اجانب که هر از گاهی در کشور توطئه می کنند، مقابله نمایند.
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه دلفان گفت: شهید مطهری معلم اخلاق، فلسفه، عرفان و مسایل اقتصادی بود و در تمامی این زمینه‌ها کاری‌های تحقیقاتی و بنیادی شایسته ای انجام داد و اگر امروز هم فرزندان سختکوش و خلاق کشور عزیزمان در بسیاری از عرصه‌ها حرفی برای گفتن دارد مرهون تلاشهای معلمان دلسوز و استادان متعهد و مربیان پرتلاش، ایثارگر و فداکاری است که کشور ایران را در منطقه از نظر فرهنگی، سیاسی و اجتماعی، معنویت، نظامی و... به صورت الگو درآورد.
لازم به ذکر است؛ در پایان این مراسم از مربیان عقیدتی وهادیان سیاسی تجلیل به عمل آمد 

ارسال نظرات