نماینده منتخب شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار نباید مردم را فراموش کند بلکه باید به درد و مشکلات آن‌ها رسیدگی کند.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۳۰
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۳۰

به گزارش خبرگزاری بسیج از اصلاندوز، حجت الاسلام عظیم اسدزاده در خطبه های این هفته نماز جمعه اصلاندوز ضمن قدردانی از حضور پرشکوه مردم و عشایر اصلاندوز در پای صندوق های رای دور دوم انتخابات مجلس شورای اسلامی گفت:مردم در انتخابات اخیر حضوری پرشور و گسترده داشتند و این نشان‌دهنده ولایتمداری و وفاداری مردم به نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه اکنون موقع عمل است و نمایندگان منتخب باید برای حل مشکلات مردم همت کنند اضافه کرد:نماینده منتخب نباید مردم را فراموش کند بلکه باید به درد و مشکلات آن‌ها رسیدگی کند.

امام جمعه اصلاندوز با تبریک و آرزوی موفقیت به کاندیدای منتخب مردم شهرستانهای پارس آباد و بیله سوار در مجلس افزود:امیدواریم منتخب مردم بتواند منشا خیر و برکات برای مغان باشد و با وحدت و همدلی مشکلات موجود در مغان بخصوص شهر اصلاندوز را هموار سازد.

حجت الاسلام اسدزاده همچنین با اشاره به کلنگ زنی مجتمع بزرگ گاوداری شیری در قشلاق بایندور گفت:این مجتمع که توسط یک سرمایه گذار اردبیلی آغاز خواهد شد برای 240 نفر بصورت مستقیم و 1800 نفر نیز بصورت غیر مستقیم شغل ایجاد کرده و باعث منشا خیرات و برکات برای مغان خواهد بود.

وی با تبریک هفته معلم و گرامیداشت یاد و خاطره شهید مرتضی مطهری افزود:بنا به فرموده مقام معظم رهبری در دیدار معلمان،اولین چیزی که در ترییت دانش آموزان باید به آن توجه کرد ایجاد هویت مستقل و عزت ملی و دینی است.

او با بیان اینکه آموزش و پرورش باید روحیه شادابی و جوانی را در معلم تزریق کند گفت:هفته معلم فرصت مغتنمی است تا از معلمان نمونه و بازنشستگان فرهنگی تجلیل شود.

خطیب جمعه اصلاندوز در بخش دیگری از خطبه ها به هفته بسیج سازندگی اشاره کرد و گفت:بسیج سازندگی سپاه تاکنون توانسته در راستای تحقق منویات مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی کارنامه درخشانی از خود برجای بگذارد.

وی با تاکید بر ضرورت توجه به شعار اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل و تحقق منویات رهبری در این راستا خاطرنشان کرد:علت امکان تحقق اقتصاد مقاومتی نیروی انسانی تحصیلکرده و جوان کشور و نیروی مجرب و ماهر در عرصه های مختلف است.

حجت الاسلام اسدزاده فرارسیدن سوم شعبان میلاد باسعادت حضرت امام حسین(ع) و روز پاسدار،میلاد حضرت ابوالفضل العباس(ع) روز جانباز و ولادت حضرت امام سجاد (ع) را تبریک گفته و همگان را برای حضور پرشکوه در مراسمات این روز های عزیز دعوت کرد.

ارسال نظرات