خبرهای داغ:
عضو هیأت‌ امنای موسسه روایت سیره شهدا:
عضو هیأت‌ امنای موسسه روایت سیره شهدا گفت: دفاع از حرم یک تکلیف اسلامی، ملی، الهی، وجدانی و انسانی است و باید با تمام ظرفیت در مقابل گروهک‌های تکفیری و سلفی ایستادگی و مقاومت کرد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۴۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۴۸

حجت‌الاسلام محمدمهدی ماندگاری در آئین یادواره شهدا و تجلیل از خانواده شهدای دفاع از حرم در سخنانی اظهار داشت: دفاع از حرم دفاع از کیان انقلاب اسلامی است همان‌گونه که در جنگ با رژیم بعثی حضرت امام راحل فرمود جنگ بین دو کشور نبود و امروز تمام اسلام در برابر کفر ایستاده است.

وی خاطرنشان کرد: معاندانی که در حرم اهل‌بیت (ع)، عراق و سوریه تعدی می‌کنند با اسلام عناد دارند و آمریکا و صهیونیست‌ها در مدت 37 سال در قالب‌های منافقان، ترور، جنگ اقتصادی، سیاسی، فرهنگ و در حال حاضر در جنگ نیابتی وارد شده‌اند.

عضو هیأت‌ امنای موسسه روایت سیره شهدا تصریح کرد: هدف کفار تنها سوریه و عراق نیست بلکه قصد نابودی ایران اسلامی را در سردارند که با حضور مدبرانه مقام عظمای ولایت و رهبری و نیز مردم مؤمن و متدین ایران اسلامی نقشه آنان بار دیگر نقش بر آب خواهد شد.

ماندگاری با اشاره به اینکه بعضی از افراد نادان اعلام می‌کنند که مدافعان حرم برای پول به سوریه می‌روند که این حرف بسیار زشت و نابخشودنی است، افزود: بالاترین ضریب مشارکت در جمهوری اسلامی است که با همدلی در دفاع از حرم‌های مطهر تا پای جان خود ایستاده و مقاومت می‌کنند.

ارسال نظرات
پر بیننده ها