خبرهای داغ:
حجت الاسلام نیازی گفت : دشمنان به دنبال نفوذ در ایران هستند و نباید دچار غفلت زدگی شویم .
کد خبر: ۸۶۷۱۵۵۸
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۲
حجت الاسلام و المسلمین نیازیگفت : امام موسی کاظم (ع) در حدیثی فرموده اند : انسان مومن برای کسب موفقیت در زندگی باید شبانه روز را به چهار قسمت تقسیم کند : 1 -  زمانی برای ارتیاط با خدا  2 - ساعتی برای امرار معاش و کسب روزی  3 - زمانی برای معاشرت با خانواده ، دوستان و انسان های مومن 4 - پرداختن به لذت های غیر حرام مانند ورزش کردن .

وی در ادامه به بیان احادیثی از پیامبر و معصومین در رابطه با ارزش علم پرداختند و گفتند : حضرت محمد (ص) گفته است برتری عالم بر عابد مانند برتری و روشنایی ماه کامل بر سایر اجرام اطراف آن است . ایشان با بیان این حدیث که : و هر آنچه در آسمان و زمین هستند برای جوینده علم استغفار میکنند گفت : این نشان از ارزش بالای علم است و به همین دلیل است که خداوند مرکب قلم دانشمندان را از خون شهیدان افضل تر میداند به این دلیل که همین قلم(علم ) است که شهدا را میسازند .

مشاور فرهنگی مذهبی معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری  شیراز در ادامه با اشاره به شخصیت والای استاد شهید مرتضی مطهری گفت : تواضع و فروتنی ، تحجد و شب زنده داری ، توجه به معصومین و اخلاص در عمل عامل اصلی ماندگاری آثار شهید مطهری می باشد تا آنجا که امام راحل می فرمایند : تمام آثار شهید مطهری خوب و مفید هستند که این هم نشان از شخصیت الهی شهید مطهری می باشد .


در ادامه حجت الاسلام و المسلمین نیازی به تشریح راه ها و انواع مختلف نفوذ پرداختند و افزودند : نفوذ فردی ، اقتصادی ،امنیتی ، سایبری  ، سیاسی ، فکری -فرهنگی و نفوذ جریانی از انواع مختلف نفوذ هستند و هدف اصلی دشمنان  نفوذ و در اختیار گرفتن افکار مردم است.

ارسال نظرات
پر بیننده ها