به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی:

نشست عاشقان ولایت برگزار شد

نشست عاشقان ولایت باحضوربسیجیان حلقه های صالحین پایگاه طریق القدس حوزه قدس بعدازنمازمغرب وعشاء درمسجدباب الحوائج این شهربرگزارشد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۵۹
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۷:۵۷

به گزارش خبرگزاری بسیج ازپارس آباد، دراین نشست پناهیان مسئول عقیدتی سیاسی سپاه ناحیه پارس آباد ضمن تشريح ابعاد شخصيتي شهيد مطهري افزود: تهجد، تعبد، زهد، ساده زيستي، تواضع، پرهيز از گناه، غيرت و تعصب ديني از ويژگي هاي اخلاقي اين شهيد والا مقام است.

وي به رمزهاي موفقيت اين شهيد بزرگوار اشاره و خاطرنشان کرد: تلاش و كوشش مستمر براي رسيدن به هدف، وقت شناسي، شجاعت و ولايتمداري از جمله رموز موفقيت ايشان بوده است.

پناهیان هدف از برگزاری این نشست بالا بردن سطح آگاهی بسیجیان در مسائل معرفتی، تربیتی، بصیرتی و مهارتی و پاسخ به سوالات و شبهات آنها می باشد.

وی افزود: جامعيت و فراگيري در حوزه انديشه و عمل بسيجيان منجر به اثبات اين حقيقت شده است که بسيج يک عنصر بي‌بديل در جامعه اسلامي است.

پناهیان اظهارکرد، دشمنان اسلام و انقلاب همواره در تلاش هستند که از طریق جنگ نرم و شبکه های ماهواره ای زندگی اسلامی ملت ما را خدشه دار نمایند، اما ما باید دست دشمنان را از این طریق قطع و به هیچ وجه فریب دشمنان اسلام و انقلاب را نخوریم.

گفتني است درپایان مادحین اهل بیت(ع) در سوگ شهادت امام موسی کاظم(ع) ، روضه خواني ومداحي كرده وحاضرين به عزاداري وسوگواري پرداختند.

خبرنگار: محمد جنگی

ارسال نظرات
آخرین اخبار