نشست بصیرت وروشنگری باحضورمسئول تعلیم وتربیت حوزه قدس ناحیه پارس آبادوحلقه های صالحین پایگاه امام رضا(ع) به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در مسجد جامع این شهر برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۶۲
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۱۵

به گزارش خبرگزاری بسیج از پارس آباد، نشست بصیرت وروشنگری باحضورمسئول تعلیم وتربیت حوزه قدس ناحیه پارس آبادوحلقه های صالحین پایگاه امام رضا(ع) به مناسبت هفته عقیدتی سیاسی در مسجد جامع این شهر برگزار شد

دراین نشست حجت الاسلام احمدی در سخناني با اشاره به لزوم افزايش بصيرت و اگاهي آحاد مردم بويژه اعضاي بسيج خواست كه با تيز بيني ، بصيرت ،‌آگاهي و شناخت دقيق موقعيت هاي حساس نظام مقدس جمهوري اسلامي ، وظايف خود را به نحو احسن انجام دهند.

وي با اشاره به آيه 171 سوره بقره در خصوص کافران و منافقين تصريح کرد: در قرآن آمده که منافقان به دليل رخنه کردن فتنه در وجودشان هرگز نمي‌توانند بازگردند و به جايي مي‌رسند که مي‌توانند روي ديگر ان نيز اثر منفي بگذارند و کانون منافق‌ساز ي شوند، يعني مواردي که در عصر حاضر گاهي کمرنگ و گاهي پررنگ مشاهده مي‌کنيم.

احمدی با اشاره به توطئه‌ها و دسيسه‌هاي فرهنگي دشمن خاطر نشان کرد: بي‌بصيرتي باعث مي‌شود تا دشمن از طريق نقاط ضعف انسان مثل ثروت، شهرت و مقام در وجودش نفوذ کرده و براي رسيدن به اهداف خود از وي استفاده کند.

درپایان برادرحاجی وندمسئول تعلیم وتربیت حوزه ازعموم علاقه مندان جهت ثبت نام به مرقد مطهر حضرت امام(ره) دعوت بعمل آورد.

خبرنگار: محمد جنگی
ارسال نظرات