در بازديد از مجتمع فرهنگي تربيتي الغدير عنوان شد

محور فعاليت هاي امداد توانمندي فكري و فرهنگي خانواده هاست

مديركل كميته امداد استان اردبيل با بيان اينكه اين نهاد علاوه بر ارائه خدمات حمايتي، بحث فرهنگي و آموزشي را نيز در اولويت برنامه‌هاي خود قرار داده است، اظهار كرد: محور فعاليت هاي امداد بحث توانمندي فكري و فرهنگي خانواده هاست.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۷۳
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۲۴

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از سايت خبري كميته‌ امداد، بهروز زلالي در حاشيه بازديد از مجتمع فرهنگي تربيتي الغديركه با حضور رییس دبیرخانه شورای اجتماعی وزارت كشور و رئیس اداره طرح و برنامه و امور استان‌های وزارت کشور صورت گرفت، گفت: خدمات امداد صرفاً تأمين معاش خانواده ها نيست و توجه به بحث فرهنگي و آموزشي، اشتغال و خودكفايي، بهداشت، درمان و تأمين مسكن و نياز هاي اوليه زندگي بخش هايي از فعاليت امداد براي جامعه مورد هدف است.

وي با اعلام اينكه طي سال گذشته درزمينه فرهنگي 27 هزار مورد مشاوره چهره به چهره و گروهي به مددجويان ارائه شده است، افزود: اين نوع مشاوره ها با برگزاري 17 هزار و 309 جلسه‌ مشاوره صورت گرفته كه داراي نتايج بسيار مطلوبي بوده است.

زلالي با اشاره به اينكه در جهت كنترل و مديريت محروميت استان كميته امداد سند كاهش فقر را تهيه و در اختيار مسئولين قرار داده است، ادامه داد: در اين سند وظيفه هر سازمان و دستگاه اجرايي مشخص شده است تا با تلاش يكديگر بتوانيم چهره فقر و محروميت را بزداييم.

مديركل كميته امداد استان اردبيل در بخش ديگري از سخنان خود با بيان اينكه فعاليت‌هاي فرهنگي اين نهاد بسيار چشمگير است، گفت: لازم است براي مناطق محروم و مرزي فكر زيربنايي صورت گيرد و نيازهاي فرهنگي افرادي كه در اين مناطق زندگي مي‌كنند رفع شود.

اين مقام مسئول تهديد خانواده ها در مناطق مرزي را يكي از آسيب هاي فرهنگي در مناطق مرزنشين عنوان كرد و ادامه داد: مناطق محروم مرزي بايد كانون توجه همه مسئولين و مردم قرار گيرد.

ارسال نظرات
آخرین اخبار