آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی(دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) طی روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 16 و 17 اردیبهشت ماه 1395 در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.
کد خبر: ۸۶۷۱۵۸۱
|
۱۸ ارديبهشت ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۷

به گزارش خبرگزاری بسیج از اردبیل به نقل از خبرنگار روابط عمومی دانشگاه، دکتر مرتضی ابراهیمی معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی در حاشیه بازدید از حوزه های امتحانی این دانشگاه در گفتگو با خبرنگار روابط عمومی دانشگاه گفت: آزمون ورودی تحصیلات تکمیلی(دوره های کارشناسی ارشد ناپیوسته داخل) سال 1395 همزمان با سراسر کشور طی روزهای پنج شنبه و جمعه مورخ 16 و 17 اردیبهشت ماه 1395 در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار شد.

وی افزود: حدود 10 هزار و 300 داوطلب در روزهای فوق و طی چهار نوبت در دانشگاه محقق اردبیلی به عنوان حوزه اصلی آزمون و حدود 3 هزار نفر نیز در دانشگاه پیام نور اردبیل به عنوان حوزه فرعی به رقابت پرداختند.

ابراهیمی اضافه کرد: در دانشگاه محقق اردبیلی دانشکده های علوم پایه و فنی و مهندسی در ضلع شرقی دانشگاه و دانشکده های علوم ریاضی، ادبیات و علوم انسانی و کشاورزی و منابع طبیعی در ضلع غربی دانشگاه محل برگزاری آزمون بودند.

معاون آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه محقق اردبیلی با بیان اینکه آزمون صبح پنجشنبه دارای بیشترین شرکت کننده بود، ادامه داد: عصر روز پنجشنبه نیز از لحاظ تنوع رشته ها، پرتنوع ترین نیم روز آزمون بود.

وی همچنین با اشاره به تعداد عوامل اجرایی این آزمون، گفت: در این آزمون 330 نفر از همکاران دانشگاهی در هر نوبت آزمون همکاری داشتند.

خبر از علی انوار

ارسال نظرات